Ang hemmiser :D

*Sandermamma*

Forumet er livet
Ja, dere husker kanskje min gode venn?
Han forsvant jo ikke. Nå er han her, større og vondere enn noensinne. Ikke annet å forvente etter fødsel. Hadde faktisk trodd det skulle være verre.

MEN, jeg skal ringe legen imorra, men må bare spørre dere. Kan man bruke hemmis salve nå etter fødsel? Tenker liksom at alt er så "åpent" der nede liksom, så er det jo stingene og sånn også da.

Har salve i skapet, og den skriker til meg.. Har så innmari vondt, så hadde vært deilig å begynt å behandle. Endelig blitt litt bedre nedentil, så er det den som gir meg hodebry[8D][&o]

aaaner ikke om salve er safe nå, men du kan jo ta en tildekket isbit å legge på og ligge på alle fire med stussen i være og se om den går ned nå som du ikke er så fremtung lengre.......
(såg en illustrasjon i en gro nylander bok engang og det bildet har satt seg litt i hodet mitt[8|])

ORIGINAL: Black Beauty

aaaner ikke om salve er safe nå, men du kan jo ta en tildekket isbit å legge på og ligge på alle fire med stussen i være og se om den går ned nå som du ikke er så fremtung lengre.......
(såg en illustrasjon i en gro nylander bok engang og det bildet har satt seg litt i hodet mitt[8|])

Gud for noen bilder jeg fikk i huet nå[:D][:D]
Men jaggu, det hørtes deilig ut[8|][:-][:D]

Du kan fint bruke salven nå..gjort det selv[;)]

ORIGINAL: Hilde!

Åh, takk, takk, takk!!!

*Løper ut på badet og smører*

ORIGINAL: Hilde!

[8D][:D][:D]

Husk å prøve å dytte den inn når du smører![:)]

Herregud jeg leeeeeer!!! [:D][:D][:D] Disse hemmistrådene burde blitt lagret under "ting man spør om på nett og ikke sine egene venninner" [:D]

Googlet en del da mine søte venner var på sitt værste, og fikk opp masse sprø kjerringråd!! Isbit var et, men gjerne å lage den litt lang og smal så man kunne stappe den litt inn!! haha
Et annet var å koke opp et hekstebrygg og skreve over kjelen så dampen fikk dampet på trolla.... [:D]

Men som du andre sier, ja du kan bruke salve og...Brukte og stikkpiller ikke så lenge etter fødsel...

*Perlemor*: Hææææ, snakker du ikke med dine irl venninner om rumpetroll?! [8D] Det gjør nemlig jeg, hahaha! Men bare med bestis da [;)][:D] Og Destiny kunne jeg fint ha snakka med sånn om, hehe. 

Jo, bestisene, men ikke sånn helt av fri vilje nei....Hater å snakke om rompeproblemer!!!! [8D]

ORIGINAL: *Perlemor*

Jo, bestisene, men ikke sånn helt av fri vilje nei....Hater å snakke om rompeproblemer!!!! [8D]

Da er det bra du kan bruke oss! [:D][:D]

Back
Topp