Ang hemmelig venn og påmelding

Cilen

Flørter med forumet
Hei
Jeg var så "snill" at jeg påtok med ansvaret for å motta/fordele de hemmelige vennene.
For å gjøre det enklest mulig for meg selv, gjør vi følgende.

De som ønsker å være med på Hemmelig Venn-runden i august sender meg en privat melding med navn og adresse innen første august. SÅ innen 10.august skal jeg sette meg ned og fordele en hemmelig venn til hver av de som har meldt seg på. Da sender jeg en PM med et utplukket navn/adr til hver og en av de som har meldt seg på-

Deretter er fristen 20.august å sende en pakke til din hemmelige venn med et hint om hvem den er fra. HAR DU MELDT DEG PÅ, MÅ DU SENDE, ELLERS BLIR DET DÅRLIG STEMNING, de som evt ikke mottar hemmelig Venn gave må si fra til meg, så skal jeg "sladre" offentlig her inne om hvem som har sluntra unna!!

Ca 1.september oppretter jeg en ny tråd der alle som har fått pakke kan skrive hva de har fått og tippe hvem den er fra.. Høres ikke det greit ut??? (da bør alle ha mottatt pakka si:))

En ting som jeg gjerne vil ha med i PM er om du kjenner noen av de andre påmeldte godt privat, for da vil jeg forsøke unngå at jeg deler ut adresse til disse.   Feks dere Rogalandsjenter som driver og treffes så ofte; dere får ikke være hverandres hemmelige venn. så det så

To ting til slutt;
- Vi bruker ca 200,- på gaven til hverandre. Du kan selv bestemme om du ønsker å kjøpe noe til mor eller til barn.
- En påmelding under her er ikke godt nok, dere må sende meg en PM med navn og adresse for å være med, da jeg ønsker en enklest mulig jobb

Så flott:) men du, du må ikke glemme deg selv!! Du burde hatt en medhjelper som hjelper deg fordele halvparten slik at du også får gave da:)) Gleder meg:)

Det er jo bare supert du er flink du ;)

Jeg er med!
men må bare finne ut hva den nye adressen min blir så gaven ikke blir sendt feil.

Så flink du er:D Men skulle vi ha noen form for ønskeliste? :)

Dette hørtes jo morro ut :) kan jeg få være med og??

dytter denne frem så alle kan melde seg på :)

Jeg har ikke fått PM fra deg, så du er ikke blitt med i denne runden... Send meg en PM om du er med....

Send meg en mld på face=)

Back
Topp