Ang hemmelig gruppe! Lufte meg litt

To store flere små

Glad i forumet
Hei alle! Har meldt meg inn her, for jeg hører til her [emoji4] er i uke 7 nå [emoji4]
meeen må bare innrømme at jeg ikke klarer å være innpå her så mye...
Spontanaborten i februar har satt dypere spor enn jeg først trodde. Har ikke tenkt så mye over det før etter jeg ble gravid på nytt. Jeg klarer ikke lese om alle blødninger og mulig SA/MA. Tankene spinner...

Jeg er veldig glad på vegne av de som finner ro i å prate med andre om symptomer og andre som opplever blødninger osv. Men jeg klarer ikke slappe av [emoji17][emoji29]

Når alt det er sagt, så må jeg spør hva skjer om dere blir hemmelig gruppe og jeg ikke fyller kriteriene??

Vil gjerne bli med...
Har 2 barn fra før og vet forum gir mye glede og nytte senere i graviditeten og barseltiden.... [emoji173] jeg er bare ikke klar...

Det står info lengre opp i forumet hva som er kriteriene for å få bli medlem i gruppa! husker ikke helt antall, men du må ha vært aktiv en viss tid, og en viss antall innlegg på juni forumet her!
Huff.. skjønner situasjonen din [emoji20] blir jo fort sånn prat når man er mange som lurer og er nervøse/spente..
Håper du kan overse de postene [emoji173]️

Hei alle! Har meldt meg inn her, for jeg hører til her [emoji4] er i uke 7 nå [emoji4]
Spontanaborten i februar har satt dypere spor enn jeg først trodde. Har ikke tenkt så mye over det før etter jeg ble gravid på nytt. Jeg klarer ikke lese om alle blødninger og mulig SA/MA. Tankene spinner...

Jeg er veldig glad på vegne av de som finner ro i å prate med andre om symptomer og andre som opplever blødninger osv. Men jeg klarer ikke slappe av [emoji17][emoji29]

Når alt det er sagt, så må jeg spør hva skjer om dere blir hemmelig gruppe og jeg ikke fyller kriteriene??

Vil gjerne bli med...
Har 2 barn fra før og vet forum gir mye glede og nytte senere i graviditeten og barseltiden.... [emoji173] jeg er bare ikke klar...
Hei, kjenner meg så igjen i det du skriver. Jeg er nok mer mottakelig i en periode nå... kjenner gleden av å være på forumet har dalt litt. Skjønner de som ønsker å snakke om blødninger, er nervøs etc, og at jeg må jobbe med mine tanker og følelser. Jeg må minne meg på å glede meg over å være gravid, for 3.gang i år, igjen, (likssom inntil det motsatte er bevist). Så får jeg luke ut det jeg vil/ikke vil lese på.
Ønsker deg lykke til! :Heartred

Jeg forstår deg veldig godt, og vil bare si kom sterkt "tilbake" når vi er over det verste. Eller hold deg til siden hvor våre leker er så slipper du og lese om dem det dessverre går galt med.
Jeg har selv tidligere holdt meg unna til jeg var lenger på vei på grunn av min sterke reagsjon på dem som måtte forlate oss. Denne gang prøver jeg, og bare tenke positivt til motsatt er bevist da jeg ikke kan gjøre noe fra eller til uansett. Naturen må bare gå sin gang, og om jeg skulle miste på noen måte så kunne ikke jeg gjort noe anderledes da noe var galt med fosteret. Det sier jeg til meg selv flere ganger når tankene går dit.

Kriteriene per nå er:
- Medlem i minst 1 måned
- Minst 50 innlegg i åpen termingruppe
- Må ha nick
- Må stå på terminlisten

:)

Vil gjerne bli med...

Skjønner deg veldig godt[emoji173] Sitter med samme tanker og følelser etter SA i april.. men vi må prøve å senke skuldrene begge to, prøøøøve så godt vi kan å nyte at nå er vi faktisk gravide igjen og tenke at det mest sannsynlig vil gå bra denne gangen[emoji1374] Også får vi bare ta på oss "skylappene" og prøve å overse trådene som gjør at det vrir seg i magen vår! Ber for at det går bra med oss begge to[emoji173]

Back
Topp