Ang hcg?

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Jeg får super sterke bt tester nå, 5+2, men fortsatt 2-3 på cbd. Bør ikke den være 3+ nå? Leser så mye på nett at folk i uke 5 har langt over 2000 i hcg... Blir stressa jo :(

Det er veldig individuelt :) ikke bekymre deg :) vi produserer HCG på ulike nivåer :)

Må vi ha 2000 i høg for at cbd skal vise 3+? Dette er mitt første svangerskap,og jeg aner ingenting om mengde hcg osv. Jeg ser mange er svært opptatt av dette.
Jeg fikk supersterk strek en dag etter forventet mens(like sterk som kontrollstreken),og cbd viste 2-3 uker. To dager etter (altså tre dager etter forventet mens) viste den 3+
Er dette normalt? Jeg blir så usikker av alt folk skriver,så jeg vet snart ikke hva som er bra eller ikke!

Jeg tror også dette er svært individuelt :happy: Etter hva jeg har lest/hørt/forstått så produserer vi ikke hcg likt alle sammen. I de forrige svangerskapene mine fikk jeg ikke positive tester så tidlig som jeg fikk denne gangen (10 dpo) ;)
Så tror dere kan puste ut og ta det med ro :happy::love7

Enig med de andre, det er veldig individuelt. CBd kjenner jeg at stresser meg så jeg holder meg unna dem.

Enig med de andre, det er veldig individuelt. CBd kjenner jeg at stresser meg så jeg holder meg unna dem.

Enig med deg her.
Jeg er så stressa over å miste denne gangen. Så jeg har lagt unna alt av tester. Det hjelper ikke akkurat på om svare ikke blir det jeg håper..

Jeg får super sterke bt tester nå, 5+2, men fortsatt 2-3 på cbd. Bør ikke den være 3+ nå? Leser så mye på nett at folk i uke 5 har langt over 2000 i hcg... Blir stressa jo :(

Jeg er 5+4 i dag i følge app og fikk 2-3 igjen på CBd i dag tidlig. Fikk 2-3 tidligere denne uken også. Velger å tro at befruktning skjedde sent i syklusen, og at jeg kanskje ikke er like langt på vei som appen sier :) Særlig pga en blødning på IKM som ofte betyr sen befruktning ifølge boka jeg har her hjemme.

Så du er ikke alene! Har også hørt at det er så veldig individuelt, så bare ta tiden til hjelp - det går sikkert fint :)

Jeg er 5+4 i dag i følge app og fikk 2-3 igjen på CBd i dag tidlig. Fikk 2-3 tidligere denne uken også. Velger å tro at befruktning skjedde sent i syklusen, og at jeg kanskje ikke er like langt på vei som appen sier :) Særlig pga en blødning på IKM som ofte betyr sen befruktning ifølge boka jeg har her hjemme.

Så du er ikke alene! Har også hørt at det er så veldig individuelt, så bare ta tiden til hjelp - det går sikkert fint :)
Ja takk :) Må nok bare gjør som du sier, tenker nok litt for mye ja :P Takk for beroligene ord :)

Har dere tatt blodprøve hos legen? Hva viste HCG nivået deres der? Tok blodprøve på mandag (4+6) og da var den på 4100 er ikke dette veldig høyt?

jeg fikk 1-2 på 4+3 ... 2-3 på 5+5... og ikke tatt flere siden.
men som sagt er veldig individuelt... jeg fikk 2-3 på 4+1 på forrige svangerskap

Back
Topp