Jeg får super sterke bt tester nå, 5+2, men fortsatt 2-3 på cbd. Bør ikke den være 3+ nå? Leser så mye på nett at folk i uke 5 har langt over 2000 i hcg... Blir stressa jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med de andre, det er veldig individuelt. CBd kjenner jeg at stresser meg så jeg holder meg unna dem.
Jeg får super sterke bt tester nå, 5+2, men fortsatt 2-3 på cbd. Bør ikke den være 3+ nå? Leser så mye på nett at folk i uke 5 har langt over 2000 i hcg... Blir stressa jo
Ja takk Må nok bare gjør som du sier, tenker nok litt for mye ja Takk for beroligene ordJeg er 5+4 i dag i følge app og fikk 2-3 igjen på CBd i dag tidlig. Fikk 2-3 tidligere denne uken også. Velger å tro at befruktning skjedde sent i syklusen, og at jeg kanskje ikke er like langt på vei som appen sier Særlig pga en blødning på IKM som ofte betyr sen befruktning ifølge boka jeg har her hjemme.
Så du er ikke alene! Har også hørt at det er så veldig individuelt, så bare ta tiden til hjelp - det går sikkert fint