ang haugesund

Xena87

Elsker forumet
noen andre her inne som bor i haugesund utenom angelicka? noen som vett? tenkte på ang resing til evt landstreff. greit å reise ilag med noen. de som bor i haugesund bor baaaaare 1.5 - 2 timer vekke med bil [8D]

syns å huske noen bodde på karmøy hvertfall..Men husker jo ikke hvem hehe..
men vet ikke hvor mange vi har derfra..

trur det er ytterst få..mener å huske på at det var bare eg,angelicka og ei til som sto lista under haugesund sjukehus på fødetråden

åja var det du ja hehehe [:D] huff helt fjern jeg.. [8D]

jaja.. men kan jo hende folk stemmer..da det er litt sånn i midten.. og de kan stemme flere valg..[:)]
greit å bli tatt med hvertfall [:)]

ORIGINAL: Emja

jaja.. men kan jo hende folk stemmer..da det er litt sånn i midten.. og de kan stemme flere valg..[:)]

eg eke fr karmøy eg alså om det va det du meinte :) kem av oss er det som er fra stavanger da? er ikke så vanskelig for meg å komme meg dertil heller.. [:D]

tar 1 time 15 min for meg å kjøre til haugesund . så viss jeg blir med så kunne vi eventuelt reist i lag ;)

ORIGINAL: gulledulle

tar 1 time 15 min for meg å kjøre til haugesund . så viss jeg blir med så kunne vi eventuelt reist i lag ;)

ja[:D] kor bor du??

ORIGINAL: Xena87

ORIGINAL: gulledulle

ja[:D] kor bor du??

bur på Bømlo [:)] har du tenkt å ha ongane med ?? vett ikkje ka eg har bestemt meg for enno :)

ORIGINAL: Emja

eg eke fr karmøy eg alså om det va det du meinte :) kem av oss er det som er fra stavanger da? er ikke så vanskelig for meg å komme meg dertil heller.. [:D]

oja..ja..skulle jo til å si i forrige innlegg at jeg trodde du var fra stavanger [8D] men nå tørr jeg ikke tro noe mer [8D] hehehe..[:D] 
Ja om bare så mange som mulig stemte på så... [:D]
Alle håpe el på si by.. inkludert meg. selvsagt.. men stemmer mang nok folk så vi får et skikkelig treff, og en annen plass vinner så er jeg med [:)] Bare vi får tid å spare til hotel.. [8D][:D]

Å slå følge er kjekt ja [;)][:D]

vett ikke[&:] må ha med mann og da isåfall.. og ser for meg at det blir litt kjedelig for han å sitte på hotellrommet med ungene mens eg er på et eller ant på kvelden.. nesten vært lettere å dra aleine..

Tror planen med treffet er å ha mann og barn med.. så møtes alle med barna å dagen..
og så passer mannn unga på kveld og så møtes vi kvinnfolk uten mann og barn på kveld..
Eller?

Lettere ja...
men vil jo se unga [:D]
Men ja.. lettere uten..
med på det flertallet sier jeg.. [:)]

hadde jo vært kjekt å hatt med ungene og da[:)] 

vett ikke[&:] må ha med mann og da isåfall.. og ser for meg at det blir litt kjedelig for han å sitte på hotellrommet med ungene mens eg er på et eller ant på kvelden.. nesten vært lettere å dra aleine..

ja sånn tenker jeg [;)]

å hvis sambo er på sjøen i den tida så blir jeg ganske låst på hotellet på kveldane ...

emja: eg er foressten fra sauda.. hehe

emja: eg er foressten fra sauda.. hehe

hehe ja der ser du.. eg e fjern hehe

heeello karmøy!!

det blir mindre av oss.. (sad but true men eg rekne meg som ein haugesunder siden det er det nærmaste eg komme av "naboer" her inne.)
angelicka er jo aldri her inne lenger[:(]

heeello karmøy!!

det blir mindre av oss.. (sad but true men eg rekne meg som ein haugesunder siden det er det nærmaste eg komme av "naboer" her inne.)
angelicka er jo aldri her inne lenger[:(]

ja da kan vi jo være naboer [:D] nei angelicka er her aldri, hun var på barselgruppa mi og, men sluttet fordi hun skulle begynne å jobbe igjen...

Xena87 du kjenne kje te Siv Janne Paulsen eller Elin Hansen vel? Eller Farkas familien? [:)]
Kjente mange der inne for lenge si..men glemt navnene huff..

Back
Topp