Ang gulping...

Lillemor1

Elsker forumet
Lukas gulper ekstremt mye, det renner ut av han i timesvis etter han har spist. Må ha på han smekke hele døgnet og han har gulp i ansiktet hele tiden...[:o] Noen som har noen gode råd?

kjøp melkefortykningsmiddel - får det på apoteket, men jeg husker ikke hva det heter..
og få sjekket om han har dårlig lukkemuskel [:)]

Ok, skal prøve det. Har å vondt av han når han ligger der og svelger det, el svelger feil å brekker det opp igjen. og har vondt av meg som alltid lukter spy... Trenger man resept for å få kjøpt det?

ORIGINAL: Lillemor1

Lukas gulper ekstremt mye, det renner ut av han i timesvis etter han har spist. Må ha på han smekke hele døgnet og han har gulp i ansiktet hele tiden...[:o] Noen som har noen gode råd?

har akkurat samme problemet, her gulpes det helt til neste måltid igjen. på hs sa de at så lenge han la på seg gjorde det ikke noe, men det er jo ikke det jeg bekymrer meg for ser jo han har det bra, men det går jo 4-5 bodyer om dagen, og det blir det mye vask av...[:@]
kanskje jeg skal prøve det middelet jeg også...

Han får mme, har det noen betydning? Er det noen typer som er verre enn andre?

vi brukte nan først, så gikk vi over til collett.. da gulpa han mindre.. du må kanskje bare prøve deg fram

ORIGINAL: Dollface™

vi brukte nan først, så gikk vi over til collett.. da gulpa han mindre.. du må kanskje bare prøve deg fram

Samme her, men har hørt det omvente også[;)]

ORIGINAL: Dollface™

kjøp melkefortykningsmiddel - får det på apoteket, men jeg husker ikke hva det heter..
og få sjekket om han har dårlig lukkemuskel [:)]

Det middelet heter Netargel fra Nestle, og du får kjøpt det på apoteket. Det gjør at melken blir som gele 10-15 min etter du har blandet i pulveret.. En jeg kjenner bruker det, og jenta hennes gulper nesten ikke lenger.. Det er verdt et forsøk ja [:D]

Sånn var min Lucas også, sluttet egentlig ikke noe særlig før hun begynte å få litt mer fast føde. Var hos legen også, men sånn er det bare av og til hos små babyer. Lukkemuskelen mellom spiserør og mage er ikke ferdig utviklet ennå.

Back
Topp