ang gravitiditetstester....

razmatazz

Forelsket i forumet
bare lurer på en ting ang graviditetstester; er det slik at viss man f.eks har MA, at en test vil vise negativt eller vil den fremdeles vise positivt...?
Jeg går nemlig i konstant bekymring for å miste, og tar graviditetstest hver uke....[&o]... kommer vel inn under kategorien testoman...[8|]

Jeg også lurer på dette[&:] Tester hele tiden. Men testene skal vel bli svakere hvis vi har en MA[8|] Eller?[8|]

Du kan fortsatt få positive tester hvis du har en MA, fordi kroppen fortsatt "tror" at den er gravid. Det er min erfaring ihvertfall, men vet ikke om det kan variere!

har ingen anelse. Må spørre legen i morgen, hvis eg får time da...

Ja, det gjør nok det.. Skjedde hvertfall med meg da jeg hadde en ma. Men det er nok ikke noe å bekymre seg over... [;)] Er det lenge til du skal på kontroll?

Det jeg ble fortalt når jeg hadde en MA, var jo at kroppen ikke innser at noe er galt...derfor fortsetter den å produsere hcg bare saktere enn normalt...før den til slutt snur....jeg mistet antakeligvis i uke 6-7 og testet positivt helt til det som ville vært uke 14...Men det er nok veldig individuelt også....

Nå har ikke jeg hatt ma. Men etter sa viste testen positiv i ca. 3 uker etterpå. Fikk beskjed av legen å teste etter tre uker å se om den var positiv.

Back
Topp