ang. graviditetstest....

SavnerBarn!

Elsker forumet
hvor mange har testet før ikm med billig strimmel og den har vært positiv.
Står jo på bruksanvisningen at den kan brukes fra ikm.
Tok en i dag men den var negativ. Som forventet, men har nå et lite håp forde.
Vet ikke helt når ikm er, men en dag mellom i går og søndagen.... Er bare utolmodig!
Det jeg egentlig lurer på da, er om noen testet neg. med billigstrimmel før ikm, men positivt bare ett par dager etter?

Uff, å jeg som hadde lovet meg selv å ikke teste enda....[&o]

Bare fortsett og ta tester du eller så kan du jo kjøpe deg en CB digital og ta [:)]

Håper det er ett mirakel i magen din [:)]

Da jeg ble gravid med august visste jeg det bare - jeg var helt sikker. Hadde ikm en fredag, men jeg var så sikker at jeg testet på mandag allerede... negativt. Så testet jeg på onsdag igjen... negativt - men på fredagen sto jeg med en positiv test i hånda! 

Jeg testet positiv med billigstrimmel før ikm med andremann. Var da 3+4. Med førstemann testet jeg negativt med billigstrimmel før ikm. Testet da positiv 4+5. Lykke til[:D]

jeg testet pos med billigstrimmlene første gang jeg ble gravid, dette var et par dager før ikm.. (men jeg mistet da )

Fikk først negativ test, tok ny to dager senere som var positiv.

Hmm... Ok. Kanskje fortsatt håp da...

Har en billig strimmel og en billig stav igjen. Håååper jeg klarer å vente til lørdagen med å teste igjen vist ikke noe mens har kommet.
Har en CB vanlig og en digital også. Men de vil jeg heller vente med til det er litt sikrere...

Åååååå!!!!!!! Håper såååå den jævla dritt mensen ikke kommer på en laaaang stund nå!!!

*Krysser fingre for den*

Jeg mente jeg skulle ha mens en fredag men da jeg testen med billigstrimmel fredag morgen var den negativ. Men følte fortsatt jeg var gravid så tok en cb digital lørdag morgen..Den var positiv:)

Jeg fikk negativ på ikm dagen, så negativ på dag 3 og 4 etter ikm, men plutselig positiv på dag 7 etter ikm[:D] og her sitter jeg da[;)] var med billigstrimler..den var super svak positiv på dag 7, men den digitale viste tydelig gravid dag 8 på overtid[:)]

jeg fikk possitiv ca 3+2 med billigstrimmel. altså 4 dager før IKM[:)] men den var svaaak!

Takk takk![:)]

Krysser det jeg har selv også, så blir ikke gjort stort her i huset til helgen...[8D]

Back
Topp