Ang Gledesprederen

LibeH

Elsker forumet
Kan jeg legge ut et bønne ønske på henne på facebook, eller blir det å utlevere en av dere her inne?
Jeg har så mange personlige kristne venner som kan være med å be for henne, men samtidig ønsker jeg ikke å utlevere noen av dere jeg har blitt så glade i her inne.....

I en sånn situasjon så mener jeg at man skal kunne bruke alle midler som finnes, deriblant bønn! Syns ikke du utleverer noen!
(Er ikke kristen selv..)

Jeg skrev på facebook at jeg håpet alle kunne krysse og be for vår kjære gledespreder, tenkte faktisk ikke over det som noe negativt, bare at jo flere ønsker om ett bra resultat ville styrke henne..håper ikke noen tok det negativt =/

Ok da gjør jeg det, måtte bare høre hva dere også tenkte, jeg er bare redd for å utlevere som jeg alt har skrevet

ORIGINAL: marina1

kan godt gjøre det, men syns og en må tenke litt hvordan en ordlegger seg, trenger jo ikke utlevere noen. Bare at en ønsker å sende gode tanker å bønner til en spesiell person som trenger det nå, og over hennes ufødte barn..

Måten Marina1 formulerer seg på syns jeg er en god måte. Da skriver en ikke hvem det gjelder, i tilfelle noen faktisk kjenner igjen nicket. Det er jo ikke sikkert Gledesprederen ønsker at verden skal vite hvem hun er, eller hvor hun kan finnes.

Ellers syns jeg absolutt det er lov å be folk be for noen man tenker på! [:)]

Back
Topp