Ang gaveringene her...

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Leste akkurat på februarforumet at ei som var med i gaveringen ikke hadde mottatt pakken sin. Det samme skjedde i desemberklubben like før jul, at det var ei som sto uten pakke. Desverre så klarte min mann å hive de listene over hvem som skulle sende til hvem, mens jeg var på sykehuset. ( men jeg er nå 75% sikker på hvem det er som ikke har gjort jobben sin)

Er dette ett problem som flere har erfart?
Hva er det som gjør at det "alltid" er noen som ikke klarer å følge opp. Glemmer de det? men blir de ikke da påmindt når de bruker tingen/tingene de selv har fått i gave
Det er i allefall inmarri leit for den som står der uten gave og som selv har sendt.

Siden det var litt min/vår feil. Valgte jeg å kjøpe gave til denne personen av egen lomme. Men det blir jo litt kjedelig det og. Er ikke alle som har muligheten til å gjøre det. Og da blir det ikke så "gøy" å organisere sånt heller

vet det er noen i mars som heller ikke har fått pakken sin... men alle føder jo fortida,så får mase på dem senere....

ORIGINAL: Shaanett

Eh, gavering? Noe jeg har misset??

De forskjellige terminklubbene har gjerne en gavering når det nærmer seg termin. man kjøper en gave og sender til noen og får en gave igjen. Frivillig å melde seg på selvfølgelig[:)]

ORIGINAL: søtnosa

vet det er noen i mars som heller ikke har fått pakken sin... men alle føder jo fortida,så får mase på dem senere....

Å føde kalles vel gyldig grunn til å få utsettelse[:D]
Jeg trodde selv jeg hadde knasende god tid. Hadde IKKE planlagt å få barn 5 uker før tiden. Heller ei å ligge 3 uker på sykehuset. Men da ordnet jeg opp når jeg kom hjem. Og det gjør vel de aller fleste[:)]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

ORIGINAL: Toyah

ORIGINAL: Shaanett

Eh, gavering? Noe jeg har misset??

De forskjellige terminklubbene har gjerne en gavering når det nærmer seg termin. man kjøper en gave og sender til noen og får en gave igjen. Frivillig å melde seg på selvfølgelig[:)]

vi har også i Født i januar.. så vi har sendt pakke når gavevennen vårs barn har bursdag..

mene.. termin skjønner jeg litt mere, for ikke alt som går glansfult der, så der bør man vell være mere tålmodig..[:)]

joda, men det er en stund siden desember nå. Og jeg forventer at voksene mennesker gir beskjed om det kommer noe i veien (ikke fødsel) Og da ordner man det så snart som mulig etterpå[:)]

åhhh det står GAVEring og ikke GRAVEring.. da så.. Hmmm.. når det er helt siden desember så er det merkelig. (vis ikke dødsfall har innfalt eller sykehus leie over laaang tid) Da går det ann å gi beskjed altså..

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

dere har hørt om ammetåken?[8D][:D]

joda takk, lurer på hvorfor jeg er så hardt rammet av den når jeg ikke ammer?
Kan det være fordi vi har vært igjennom 3 mnd med kolikk[&:]

ORIGINAL: Toyah

ORIGINAL: søtnosa

Å føde kalles vel gyldig grunn til å få utsettelse[:D]
Jeg trodde selv jeg hadde knasende god tid. Hadde IKKE planlagt å få barn 5 uker før tiden. Heller ei å ligge 3 uker på sykehuset. Men da ordnet jeg opp når jeg kom hjem. Og det gjør vel de aller fleste[:)]

men greia er at vi sendte gaver i januar/ beg februar...så noen er bare treige... det har liksom gått over 2 mnd siden nå....

Back
Topp