Ang garasje og bilsete

Krølla82

Forumet er livet
Dette er jo ikke noe problem enda, er noen uker til lille nurket kommer, men jeg tenker på så mye jeg ama.[8D]

Vi bor i borettslag og har en garasje som er i en kjede den er super trang og det går ikke ann å få opp bakdøra på bilen nok til at man får satt inn noe barnesete inne i garasjen. Så det jeg lurer på er hvor skal jeg gjøre av ungen mens jeg rygger ut bilen? 

Jeg kan jo sette barnesetet utenfor garasjen på siden og rygge ut, men jeg syns dette virker for utrygt. Sambo har sagt jeg kan sette bilsetet i bagasjerommet med ungen i mens jeg rygger forsiktig ut, men dette alternativet liker jeg heller ikke.[&:] Jeg kan jo også sette igjen ungen i bilsetet i gangen kjøre ut bilen og synde meg inn og hente h*n, men da blir jo ungen værende alene inne i noen min. Noe jeg heller ikke liker. Siste alternativet er jo å ta med ungen ut i vogna la ungen ligge i vogna, rygge ut, sette ungen i bilsetet som jeg enten har med ut eller lar stå i bilen også går inn igjen med vogna, men da må ungen sitte igjen alene i bilen, noe jeg heller ikke vil. ( er jo ikke alltid jeg trenger å ta med vogna i bilen). Så alle alternativer er liksom håpløse føler jeg. Dette er jo kun i de tilfellene hvor jeg er alene på dagtid feks og skal bort på noe.

Så spørsmålet er hva hadde du gjordt?

Hørtes ut som alternativene var få, du må vel egentlig la han\hun stå ute mens du rygger ut bilen[&:]

ORIGINAL: gira

Hørtes ut som alternativene var få, du må vel egentlig la han\hun stå ute mens du rygger ut bilen[&:]

Ja er det jeg frykter også, er det som lager minst styr...men jeg liker det ikke. er jo kun snakk om noen få sekunder, men skal jo ikke mer til for at noe skal gå galt eller.[&o]

Ingen som har noe forslag eller har samme "problemet"?

Gidder nesten aldri ta med sete ut og inn av bilen jså jeg har ingen forslag[;)]

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: gira

Ja er det jeg frykter også, er det som lager minst styr...men jeg liker det ikke. er jo kun snakk om noen få sekunder, men skal jo ikke mer til for at noe skal gå galt eller.[&o]

la setet stå på utsiden, ta med lille inn i bilen med deg, og la h*n ligge i førersetet mens du rygger forsiktig ut kansje? og så legge h*n i sete?.
nei uff vet ikke jeg.. hørtes tungvint ut uansett

Back
Topp