Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Elvir@
I dette huset kommer det aldri en gåstol og har heller aldri vært en,så jeg aner ikke når de kan begynne og bruke en..
Her får hun utvikle seg fra gulvet og oppover,vil ikke fremskynde den,noe man gjøre med en gåstol.
ORIGINAL: Byttanå:Nikki!
ORIGINAL: Zuper MoM
ja jeg vet at det ikke er anbefalt men jeg føler som regel at alt er fy fy for tiden. rart at jeg er blitt så normal[8|]
men selfølgelig alt med måte!
av å til kan jeg faktisk føle meg som en dårlig mamma som kjøper gåstol å div..
dårlig mamma... nei nei-du er jo ZUPERMOM SNUPPA=)
alt med måte vettu;) kos dere med gåbil!
alt er fy fy for tiden-så går nok fint
ORIGINAL: Zuper MoMjo det er mangt som er fy,men så er det noe man faktisk kan tenke selv at er veldig fy som slike hoppehusker og gåstoler.Jeg kan godt gi ungene mine godterier og nugatti og alt mulig anna ting,men med en slik gåstol KAN jo faktisk barna få varige men,og det får de ikke av at de får godterier og alt mulig anna.Men det er faktisk snakk om en rygg,2 stk ben som skal bære ett meneske i mange mange år fremover,de kan jo faktisk bli ødelagte bare fordi vi foreldre synes det er sinnsykt kult med ei hoppehuske eller en gå stol...
ja jeg vet at det ikke er anbefalt men jeg føler som regel at alt er fy fy for tiden. rart at jeg er blitt så normal[8|]
men selfølgelig alt med måte!
av å til kan jeg faktisk føle meg som en dårlig mamma som kjøper gåstol å div..