Ang gåing...

Lillemor1

Elsker forumet
Er det normalt at de går på tærne? Lukas har ikke sluppet seg enda, men han går rundt bordet og etter bilen sin, men saken er den at han går på tå nesten hele tiden han er oppreist, er det normalt? kan jo ta tid før han lipper seg hvis han skal vente til han finner balansen på tå[8|][:D]...

Frida er 21 mnd.. hun har slippet seg da.. for 3 mnd.. men nå har hun begynt å bare gå på tærne[;)]

Hi hi,kanskje vi driver og forer opp et par balett dansere?[:)]

sønnen min går av og til på tærne, har hørt at søsteren min gikk mye på tå da hun var liten(Daisigedaier[8D]

ble normalt menneske ut av henne og,hun går ikkepå tå nå hvertfall[:D]

Min er 14 mnd og har nettopp begynt å gå, men går ikke på tærne.

Er nok litt individuelt hvilken stil de har i starten [;)]

Tror det er veldig vanlig ja. Kanskje ingen som tror meg her, men: da min sønn var 10 mnd (9 mnd korrigert) var jeg til helsestasjon, og da gikk han langs møbler og slikt, såvidt det var. Men han gikk på tærne. Dette la helsesøster merke til, og sendte oss direkte til fysioterapi! Hun så på han, sa jeg måtte kjøpe GODE sko til han som han kunne bruke inne, og dersom han ikke gikk til han var 1 år måtte jeg komme inn igjen så hun fikk se på han en gang til.

Dette ble for meg rett og slett så idiotisk, at de ville gi ungen hjelp dersom han ikke gikk innen han var et år. Jeg fulgte bare mammahjertet og gjorde ikke noenting som de sa. Da han var ett år tok han sine første skritt, og har alltid gått helt normalt..;) Så det går seg nok til ja, selv om de går på tærne!:)

Bare de ikke går på tå i foooor mange år så er det vel ikke problem[:)]
Jeg har for korte leggmuskler siden jeg både gikk og løp på tå til jeg var sikkert 10 år[&:]

jeg hadde nok ikke bekymret meg for det enda. Men, det beste for foten er å rulle fra bakerst på helen og frem til tærne.

Her gikk hun litt på tærne en stund. Men, sluttet når hun fikk sko som støttet litt opp på foten, og vi byttet tøfler i bhg.

Back
Topp