Ang gå fra litt OS til full OS:

FancyPants

Forumet er livet
Jeg har til nå hatt delvis OS, i tillegg til jobb.
Skal nå ha full OS. Må jeg søke helt på nytt da? Gå igjennom hele papirmølla på nytt? Eller holder det å levere inn bekreftelse på at jeg har mistet all inntekt?

Jeg HAR spurt på NAV, og fikk to forskjellige svar..
Hun første sa at jeg bare kunne levere bekreftelse på at vikariatet mitt var over, og at jeg sto uten inntekt.
Hun andre sa at jeg måtte søke på nytt. Hun andre virket ikke som hun hadde særlig peil, for å være ærlig.. Blandet omsorgspenger og overgangsstønad da jeg snakket med henne bla.

Så; Hvem har rett?

Og kommer småbarnstillegget automatisk når man får full OS?
 
ORIGINAL: fairy

Jeg har til nå hatt delvis OS, i tillegg til jobb.
Skal nå ha full OS. Må jeg søke helt på nytt da? Gå igjennom hele papirmølla på nytt? Eller holder det å levere inn bekreftelse på at jeg har mistet all inntekt?

Jeg HAR spurt på NAV, og fikk to forskjellige svar..
Hun første sa at jeg bare kunne levere bekreftelse på at vikariatet mitt var over, og at jeg sto uten inntekt.
Hun andre sa at jeg måtte søke på nytt. Hun andre virket ikke som hun hadde særlig peil, for å være ærlig.. Blandet omsorgspenger og overgangsstønad da jeg snakket med henne bla.

Så; Hvem har rett?

Og kommer småbarnstillegget automatisk når man får full OS?


Etter alt rotet folk opplever med Nav for tiden,ville jeg ha levert ny søknad..for å være sikker.. Tror småbarnstillegget kommer automatisk,ja [:)]
 
jeg sendte inn ny søknad da jeg skulle gå fra redusert til full os.¨
tok sin tid og for å si det sånn, gikk på de 3 vanlige behand. månedene.

så jeg hadde sendt inn fort som bare det:)
 
Back
Topp