Ang. fryseforsøk

TiraV

Gift med forumet
De som har hatt fryseforsøk. Kor lenge før enn du får satt inn egga må du "planlegge" det? Er det ventetid på fryseforsøk? Medisiner kor lenge før innsetting? osv...Har fire egg som ligg og ventar, så lurer veldig på alt som har med fryseforsøk å gjera [:)]

Heisann[:)] Da var ikkje ventetid for min del og trur ikkje det brukar å væra det ved fryseforsøk. Du starte på medisinar den dagen mensen kommer og setter inn rundt 14 dager etter. Eg satte inn på dag 19. Var på to ultralydkontrollar for å sjekke livmorslimhinna.

Har høyrt at det er ulik praksis på kor lenge etter fødsel ein får starta opp. Tenker dåke å starta opp snart?

Takk for svar [:)]

Me lurer på å starte opp på nyåret(dersom sykehuset ikkje har motforestillinger på det), for då blir det baby i Oktober/November, og tenkte det kunne passe fint [:)] Meeen eg er litt usikker, for var dårleg i forige sv.skap, og er rett og slett litt redd for korleis det skal bli med eit nytt sv.skap, og ei lita å ta seg av i tillegg [&:] Men, kan må jo liksom prøve på søsken når me har egg på vent [;)] Så kanskje best å berre hoppe i det, før snuppa lærer seg å springe for fort hehe..

Back
Topp