Ang frisyre til bryllup

MotherNorth

Elsker forumet
Jeg er så heldig å bo på en sånn plass der frisørsalongen ikke har åpen i helger! Å jeg hadde så lyst å få satt opp håret fint av frisør når vi skal gifte oss på lørdag.. Så nå må jeg ordne håret selv å er helt grønn på området![8|]

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med håret mitt som er enkelt men alikavell ser bryllupsfint ut?[:)] 

Når midt ned på ryggen..[:)]

Har du spurt frisøren(e) der om de kan gjøre det likevel da?

ORIGINAL: Alexandra82

Skal du gifte deg på lørdag??? Gratulerer.
Tror ikke jeg har fått med meg det...tror jeg...huff...ammetåke...

Kan du ikke søke litt på nettet da. Se på instruksjonsvideoer som ligger ute om hvordan lage slik og slik frisyre.
Sikkert mange av de på youtube. Anbefaler å prøve de før lørdag da så du slipper å stresse ræva av deg om de er vanskelige haha.

Hehe.. Har ikke sagt så mye om det her inne så er ikke så rart du ikke har fått det med deg.. Får prøve å søke opp litt frisyrer å se, men jeg er elendig med hår![8D][:D]

ORIGINAL: drun

Har du spurt frisøren(e) der om de kan gjøre det likevel da?

Nei gjorde ikke det! Fikk liksom bare til svar at de ikke hadde åpent i helger..

Har du ingen som kan hjelpe deg da? Ei venninne eller så. Er litt lettere å få til da. Men det ligger endel ute på nettet. Tror jeg så noe sånn på kk for en tid siden[:D]

Såpass...det var dårlig sørvis spør du meg! Aldri hørt om før...
Du får henge opp en lapp på samvirkelaget, og spørre om noen har skjulte talenter[:D]

ORIGINAL: rico

noen bilder

Tusen takk rico.. Der var det mye fint! Får kjøpe meg litt hårstæsj å prøve meg fram.. Kanskje sambo har skjulte talenter å vill hjelpe meg![8D]

ORIGINAL: MotherNorth

Skal du gifte deg på lørdag??? Gratulerer.
Tror ikke jeg har fått med meg det...tror jeg...huff...ammetåke...

Kan du ikke søke litt på nettet da. Se på instruksjonsvideoer som ligger ute om hvordan lage slik og slik frisyre.
Sikkert mange av de på youtube. Anbefaler å prøve de før lørdag da så du slipper å stresse ræva av deg om de er vanskelige haha.

Hehe.. Har ikke sagt så mye om det her inne så er ikke så rart du ikke har fått det med deg.. Får prøve å søke opp litt frisyrer å se, men jeg er elendig med hår![8D][:D]

Aha [:D]
Du vet det er obligatorisk å legge ut bilder, sant? hihi

Men ang frisyre så er jeg enig med Rico at myke, litt store krøller kan være kjempefint. Både med og uten slør. Kanskje ha no sånn diamant-sten-pynte-ting innimellom eller noe ala sånt. For eksempel.

Ja jeg vet det![8D] Skal legge ut bilder på søndag hvis jeg får noen fine på vårt kamera.. [:D]

ORIGINAL: rico

google er min hjelp hehe

såmå du ha virkeli lykke til i helga. og husk bilder vil vi se etterpå.... [:)][:)][:)]

så har jeg noe å glede meg til da det er min tur [:)]

Tusen takk! Blir ett par stressfylte dager fremover nå.. Har mye å gjøre hver dag! Bilder kommer etter helgen regner jeg med.. Eller kanskje søndag![;)][:D]

Er helt eni med damene her. Krøll håret og fest lugg og side hår bak med noen skjulte nåler, pynt det med det du vill. Det blir sikkert kjempe fint![:)]

Først må jeg få si gratulerer og lykke til. Det er jammen ikke enkelt når ikke frisørene har åpent i helgene. Jeg må si enig at har du rett hår krøll det har du krøllete hår så rett det ut gjør noe du ikke gjør hverdag. Det enkle kan ofte være det beste. og hår stæsj gjør underverker. Du får fortelle mannen din at han har fått seg ny jobb som frisør.

Hvor bor du da??
Har veldig lyst til å hjelpe deg:)
Kan høre med selgeren vår om  det finnes noen som bor i nærheten av deg??

Gratulerer med bryllupet og lykke til med håret! Det blir nok kjempefint [:)]

Lykke til med både frisyre og bryllaup[:D]

Back
Topp