Ang fremkalling av bilder laget i photoscape!

FancyPants

Forumet er livet
Hvordan få disse photoscapebildene til å bli 13*18 eller 10*15?

Litt kjedelig å fremkalle, også er halve bildet borte..

ORIGINAL: MilieE

Går an å justere de i egendefinert størrelse inne på photoscape, og da skriver du bare 10x15 f.eks.

Så bra!! Hvor gjøres det?

Tusen takk for hjelpen![:D]

Gidder ikke lete meg fram til ting hvis jeg ikke må, lenge leve latskapen![8D]

Hvis du har gjort noe med bildene i Photoscape, og så lagret, har de blitt fryktelig mye dårligere i kvalitet. PS kjører ned kvaliteten på bildene, slik at de ikke egner seg for fremkalling (slet MYE med det før jul). Sett inn flere pixler i bildet før du fremkaller.

ORIGINAL: lillemeg85

ORIGINAL: Pijah

Hvis du har gjort noe med bildene i Photoscape, og så lagret, har de blitt fryktelig mye dårligere i kvalitet. PS kjører ned kvaliteten på bildene, slik at de ikke egner seg for fremkalling (slet MYE med det før jul). Sett inn flere pixler i bildet før du fremkaller.

Hvordan gjør man det?

Når du står i Editor der inne, har du en grå boks under bildene som det står resize på. Der kan du sette antall pixler selv. [;)]

hmm, hadde ikke noe problem med at bildet ble dårlig, men kanskje fordi jeg gjorde bildet i 2:3 istedet? Det blir jo det samme som 10x15, men man slipper å miste noe av kvaliteten da, for... hmm, klarer ikke å forklare, men kanskje noen skjønner? Man forandrer ikke på størrelsen på samme måte som om man setter 10x15 liksom, det er ingen piksler som blir borte når man velger forhold!

Så velger man 10x15 hos de man fremkaller hos, og da har man jo bildet i akkurat det forholdet :)

Ble kanskje litt innviklet da, men håper noen forstod det, tihi :)

Back
Topp