Ang fotobok!!

Hege og Dennis

Forumet er livet
Lurer litt på å lage en fotobok gjennom fotoknutsen på nettet i gave til besteforeldrene!!!

noen som har erfaring med det/gjort det før?

aner ikke....åssen fotobok e d?? sånn feridg ei liksom eller?? link?

Jepp ferdig laget!!jeg sitter inne på foroknudsen.no og velger farge på arka,hvilke bilder jeg skal ha og tekst til bildene!!!
laster ned ett program fra www.fotoknudsen.no  (gratis)!!

men vil ikke bestille om noen har dårlig erfaring med det!!!

tv2 hjelper deg testa ut sånne fotobøker på torsdag!

elkjøp og japanfoto kom best ut!

link til testen

http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/tester/lydogbilde/foto/article1331972.ece

JEG HAR LAGET PÅ FOTOKNUDSEN MEN HAR IKKE BESTILT ENDA....

KJEMPE FORNØYD MED ALLE BILDENE VI PLEIER Å BESTILLE DERIFRA SÅ DET GÅR VEL FINT....

jeg laga fotobok fra Elkjøp! ble veldig fornøyd med resultatet og var enkelt å lage

Begynt så smått å lage fotobok til Leah's 1 års dag, jeg. hehe.. Samler litt sanger og regler.. og bilder da!!! [;)] Veldig moro!!! Men har så treg maskin, jeg.. og nå har jeg ikke hadd tid til å lage noe på den på lenge heller.. [:)] Så da er det kanskje greit at jeg har begynt 7/8 mnd før den skal være ferdig.. hehe...

Moro er det i allefall!!! Blir spennende å se resultatet, ja!! Har vel lasta ned fra elkjøp, jeg..

elkjøp og japan foto er best i test....gå innom å se hvordan de ser uy først så du ikk blir skuffet...de er ok,men kalendrene er skikkelig jalla kvalitet..
[;)] ser veldig hjemmelaget ut

Vi har begynt så smått med en fotobok på Mini Mac`en vår. Det står bestill etter, tror den kommer fra Apple da.Er ikke helt inni det.  Noen andre som har Mini Mac??[8|][8|][8|] En sånn liten PC fra Apple som du kopler til TV eller pc skjermen. Ser ut som en stor og fin matboks, synes jeg[:D]  (det er sambo som har peiling på alle disse dibbeduttene[:)])

ORIGINAL: Linn1982

ORIGINAL: picasso

elkjøp og japan foto er best i test....gå innom å se hvordan de ser uy først så du ikk blir skuffet...de er ok,men kalendrene er skikkelig jalla kvalitet..

Ikke bruk Japan Foto!!! Vi fikk feil fotobok i posten (det vil si at noen andre har fått vår) og etterpå var det null service å få av dem!

jeg holder på å lage gjennom fotoknudsen..Mins å huske du har fortalt det før men var ikke sikker!!!!
kjipt å få feil da og vite at noen andre rundt i verden har deres..Er jo ganske privat da!!!!Uff..
Har dere fått det tilbake da?

ORIGINAL: Hege26

ORIGINAL: picasso

Ikke bruk Japan Foto!!! Vi fikk feil fotobok i posten (det vil si at noen andre har fått vår) og etterpå var det null service å få av dem!

jeg holder på å lage gjennom fotoknudsen..Mins å huske du har fortalt det før men var ikke sikker!!!!
kjipt å få feil da og vite at noen andre rundt i verden har deres..Er jo ganske privat da!!!!Uff..
Har dere fått det tilbake da?

Nei, fikk igjen pengene. Måtte lage og bestille på nytt om jeg skulle få fra japan Foto. Da kunne jeg like gjerne bytte til et seriøst firma og få det ordentlig!

Så da er det fortsatt noen der ute som har ditt!?
jeg hadde også valgt ett annet seriøst firma da ja!!!!

Vi laget fotobok vedr. dåpen på Elkjøp. Ble veldig fornøyd med den [:D]

Har ikke prøvd foroboken, men jeg bestiller de digitale bildene mine der.
Er godt fornøyd med kvaliteten[:)]

Jeg holder på å lage derfra, men er ikke ferdig. [:D]
Tror det blir bra! [:D]

samme her...

Back
Topp