Hege og Dennis
Forumet er livet
Lurer litt på å lage en fotobok gjennom fotoknutsen på nettet i gave til besteforeldrene!!!
noen som har erfaring med det/gjort det før?
noen som har erfaring med det/gjort det før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Linn1982
ORIGINAL: picasso
elkjøp og japan foto er best i test....gå innom å se hvordan de ser uy først så du ikk blir skuffet...de er ok,men kalendrene er skikkelig jalla kvalitet..
[;)] ser veldig hjemmelaget ut
Ikke bruk Japan Foto!!! Vi fikk feil fotobok i posten (det vil si at noen andre har fått vår) og etterpå var det null service å få av dem!
ORIGINAL: Hege26
ORIGINAL: picasso
elkjøp og japan foto er best i test....gå innom å se hvordan de ser uy først så du ikk blir skuffet...de er ok,men kalendrene er skikkelig jalla kvalitet..
[;)] ser veldig hjemmelaget ut
Ikke bruk Japan Foto!!! Vi fikk feil fotobok i posten (det vil si at noen andre har fått vår) og etterpå var det null service å få av dem!
jeg holder på å lage gjennom fotoknudsen..Mins å huske du har fortalt det før men var ikke sikker!!!!
kjipt å få feil da og vite at noen andre rundt i verden har deres..Er jo ganske privat da!!!!Uff..
Har dere fått det tilbake da?
Nei, fikk igjen pengene. Måtte lage og bestille på nytt om jeg skulle få fra japan Foto. Da kunne jeg like gjerne bytte til et seriøst firma og få det ordentlig!