Ang Forsikring!!

Rainbow Dash

Glad i forumet
Er det noen her som vet om innboforsikringen fra TRygg Vesta dekker skade på mobilen min,.
Den falt av bordet, og nå virker den ikke. Tror dere det kan gå på forsikringa, eller er det rævkjørt?

det var en iphone, ikke vanlig mobil.. De tåler jo som kjent litt mer enn en tåpelig iphone.. [:@][:@][:@]

Lykke til i allefall!

Sjekk hva egenandelen er å ring å snakk med de.

hadde jo fosrikra iphonen da..
men siden jeg løfta opp et blad og tlfen falt av uten at jeg rørte den, så dekkes det ikke..
Å det var en jævla idiotforsikring som skulle dekke ALT...
F**IH*******

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

FØIRBANNA JAH!!!!

trodde ikke jeg måtte lage historie i og med at jeg hadde idiotforsikring, som skulle dekke alt..
men forsikring er tydeligvis oppskrytt!

Hvis du f.eks har en eienandel på 4000kr, så lønner det seg ikke å ta det på forsikringen... [8|]

Så ta en telefon til forsikringsselskapet du, så får du nok svar på det du lurer på.. [:)]

ORIGINAL: Pixi Blu

trodde ikke jeg måtte lage historie i og med at jeg hadde idiotforsikring, som skulle dekke alt..
men forsikring er tydeligvis oppskrytt!

FØR du kontakter forsikringsselskapet MÅ en lese hva forsikringen sin gjelder, og rett og slett "lage" en historie som passer til det.. [&:] 
Vet det er hårreisende, men JA, det er dessverre tilfelle.. [:@]

Forsikringsselskap er SLUE, og vet hva de skal gjøre for å holde på pengene sine!!!

Vi har tapt over 40 000kr på eienandeler her hjemme. Men pga skaden ikke oppstod over natta, får vi det ikke dekket[:@] 

ORIGINAL: Pixi Blu

hadde jo fosrikra iphonen da..
men siden jeg løfta opp et blad og tlfen falt av uten at jeg rørte den, så dekkes det ikke..
Å det var en jævla idiotforsikring som skulle dekke ALT...
F**IH*******

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

FØIRBANNA JAH!!!!

Hvis forsikringa skulle dekke ALT, så må du jo stå på ditt! [:)]  PC`n vår fikk øl over seg, det stinka fyll
og faenskap når vi leverte den. De sa ingenting.

Back
Topp