Ang foreldrepenger

Ønsker<3

Elsker forumet
Jeg hadde 100% stillig frem til januar, da gikk jeg ned til 80 % og ble sykmeldt ganske raskt :( nå er kontrakten min ute og jeg går på svangerskapspenger. Men når jeg skal sende inn søknad om foreldrepenger, skal tro om jeg kan legge ved lønnslipper fra de siste året å kansje få gjennomsnitt?

Det er 6 av de 10 siste mnd de regner fra ja :)

Jobben din skal sende inn et nav skjema så regner de ut fra den. En lønnsmelding. Så du trenger ikke sende med noen lønnsslipp.

Jobben din skal sende inn et nav skjema så regner de ut fra den. En lønnsmelding. Så du trenger ikke sende med noen lønnsslipp.

Ja vet de, men da sender di jo bare inn de siste å da får jeg jo bare fra 80 %:/ derfor jeg lirte på om jeg kunne sende inn selv sånn at dei kan regne gjennomsnitt..

Ja vet de, men da sender di jo bare inn de siste å da får jeg jo bare fra 80 %:/ derfor jeg lirte på om jeg kunne sende inn selv sånn at dei kan regne gjennomsnitt..
Trodde den som jobben sendte skulle gjelde for alle de aktuelle månedene jeg. Altså de ti siste. Tviler vel sterkt på at nav tar hensyn til andre papirer enn de son skal ligge ved, men kanskje. Kan nå være verdt et forsøk!

Nei arbeidsgiver skriver kun den aktuelle mnd lønnen, gjorde iallefall de når jeg søkte om svangerskapspenger!
Men nå er kontraktenmmin straks gått ut så da har jeg jo ingen arbeidsgiver?

Jeg hadde ingen arbeidsgiver sist jeg var i permisjon. Men fikk da permisjonspenger fra NAV, som var regnet ut fra det skjemaet som arbeidsgiver sendte inn. Men aner ikke hva de skrev. Hadde stabil lønn de siste mnd før permisjon, og fikk lik lønn i permisjonsperioden.

Back
Topp