ang foreldrepenger.. afffffff

Finnsikkemer

Forumet er livet
fått så mange forskjellige beskjeder syns jeg :p

dere som har sendt inn søknad nå i det siste og har variabel inntekt (for eksempel provisjon). hva har dere sendt med? har dere sendt med lønnslipper? eller har arbeidsgiver sendt inn kun skatt og inntektsopplysninger? på punkt 2 i søknaden under inntekt fikk jeg beskjed om å skrive ned siste bruttolønn (kun fra arbeidsgiver) også skrive på tilleggsopplysniner at jeg jobber på prosvisjon og at jeg har 50% svangerskapspenger. har dere gjort det sånn? virker helt sikker helt håpløs nå, men føler meg bare mer og mer amøbe for hver gang jeg setter meg ned med disse papirene :p

Jeg har fastlønn men trodde arbeidsgiver måtte regne ut gj.snittslønn? Spør på august eller juli ;) De har jo vært hjennom styret.

Jeg har hatt ulik hver mnd det siste året pga tillkallingsvikar , så har sendte jeg bare med lønnslipper

Det blir regnet ett gjennomsnitt av det du har tjent. Dette gjennomsnittet blir regnet utifra de seks av ti mnd du har tjent mest.
(Sendte ikke med noe, arbeidsgiver som må gi disse opplysningene)

Har ikke søkt enda, men sist gang var det arbeidsgiver som sendte inn bekreftelse på skatt og inntekt :)

Back
Topp