Ang flytting av dagbok??

Sola1979

Elsker forumet
Nå har jeg to-tre ganger i løpet av de siste par mnd sendt pm til administrator/Prikken om jeg kan få flyttet dagboken min fra prøvd lenge til ass befrukting, fordi det er her inne jeg kommer til å være.
Men ikke har jeg hørt noe og ikke blir den flyttet...
Har dere noen tips? Hvem sender man til? Kan jo evt slette den gamle og starte en ny... Hvordan gjør man det da? Sletter altså?

Takker på forhånd jeg. [:D]

Da er du like langt - så du kan fortsette med å prøve å få de til å flytte dagboken, det er det vel moderator og de som kan, men du for sende en ny beskjed og se etter hvem som er på vakt kanskje det hjelper. Det var bare det jeg gjorde når jeg flyttet min dagbok. Lykke til[;)]

Takk takk, åssen er formen i dag da??

Håper du får flyttet dagboken din inn hit. [:)]

Prøv å send pm til den som har vakt, de var veldig behjelplige når jeg tok over topptrådene.

Jeg ser at Prikken er pålogget så jeg sendte pm til henne om hun kan slette min gamle, så oppretter jeg heller en ny... Satse på at hun ser det.

Gleder meg til å følge deg videre. [:)]

Nå må du ha en fin uke mens vi er på ferie.

Klem fra Dunn og "Hubba bubba"![:)]

ORIGINAL: Apple

Et lite tips: Send til dagens moderator i stedet. Det pleier å gå fortere. [:)]

Det var nok det jeg gjorde også, og det ble fikset innen en time eler jeg tror faktisk det var raskere.

ORIGINAL: Sola1979

Takk takk, åssen er formen i dag da??

Takk som spørr, jeg er bedre i dag, men har ikke spist så mye idag da, fortsatt kvalm. Men hdet mitt fungerer. Så jeg greide å være på jobb idag. Og diareen som kom pga at jeg ikke hadde spist noen dager, har ikke kommet tilbake idag. Men tørr ikke å være ute i sola idag, da blir jeg værre.

Jeg tror Prikken er på ferie, så det er nok bedre å sende til moderatoren som er på vakt i dag. Sjekk på generell og. Der står det gjerne hvem som har vakt når, i topptrådene[:)]

Takk takk, da ser det ut som dagboka har forsvunnet... [:)]

Nei, trur rett og slett den ble slettet. Men tenkte jeg kunne begynne på nytt under ass befr, opprette en ny kanskje...

ORIGINAL: Sola1979

Nei, trur rett og slett den ble slettet. Men tenkte jeg kunne begynne på nytt under ass befr, opprette en ny kanskje...

Det hadde vært kos. [:)] 

Back
Topp