Ang Floydbukser

Jeg liker Floydbuksene veldig godt. Synes de er fantastiske å ha på.
Men, synes de blir så fort slitt; stikker ut «stretch»/strikkender både her og det etter få vask, så lenge siden jeg har giddet kjøpe slike nå.
Hvilken erfaring har du med dem?
 
Noen av mine favoritter er 3 år gamle nå sikkert og ganske like fine. Ikke like stramme i stretchen kjenner jeg jo. Men det sa seg selv tenker jeg. Pluss jeg har gått ned i vekt :p Haha

Men i stoff og alt er de alle 3 ganske fine enda da :) Og de blir brukt ganske mye egentlig.
 
Noen av mine favoritter er 3 år gamle nå sikkert og ganske like fine. Ikke like stramme i stretchen kjenner jeg jo. Men det sa seg selv tenker jeg. Pluss jeg har gått ned i vekt :p Haha

Men i stoff og alt er de alle 3 ganske fine enda da :) Og de blir brukt ganske mye egentlig.

De første jeg kjøpte for ca 4 år siden holdt seg bedre.

Hvordan vasker du dem?
 
Jeg liker Floydbuksene veldig godt. Synes de er fantastiske å ha på.
Men, synes de blir så fort slitt; stikker ut «stretch»/strikkender både her og det etter få vask, så lenge siden jeg har giddet kjøpe slike nå.
Hvilken erfaring har du med dem?
Min erfaring er at de faller ned. Uansett.
 
Vi vasker dem på 30 grader.. synes de holder seg helt ok
 
Min bukse ble skikkelig nuppete i skrittet etter et par vask (riktig type vask). Vurderte å ta den med til butikken og klage, men feiret ut. Har ikke tatt sjansen på en sånn bukse igjen.
Ellers anbefaler de at man kjøper en bukse som er 1-2 str mindre enn du passer då de utvider seg veeldig!
 
Min bukse ble skikkelig nuppete i skrittet etter et par vask (riktig type vask). Vurderte å ta den med til butikken og klage, men feiret ut. Har ikke tatt sjansen på en sånn bukse igjen.
Ellers anbefaler de at man kjøper en bukse som er 1-2 str mindre enn du passer då de utvider seg veeldig!

Ja, gått ned på str, så det er ok. Men virker dom stretchen rykee, siden det stikker små «strikkender» ut av tøyet både her og der :(
 
Har ingen av de selv, men kjenner noen som har slike. Samtlige klager over det samme.
 
Samme erfaring her også. Sluttet å kjøpe de, og kjøper kun kvalitet nå.
 
Back
Topp