Ang. festeblødning....

Emz mamma

Elsker forumet
når skjer eventuelt den?! Skjønte ingenting nå jeg..... var inne å "snoka" på termin i juni 2009 forumet ... og der skrev en dame at hun hadde (forrige svangerskap) hatt festeblødning 10 dager etter unnfangelsen..... trodde at bringebæret festet seg etter to-tre dager jeg....

Kan noen hjelpe meg å oppklare dette litt?! [8|]

OK, det kan være du har festeblødnng snuppa.

Egget fester seg 7-10 dager etter eggløsning, og da kan du regne 5-7+ dager etter egginsetting som er på dag 2. Krysser fingrene for deg. Noen har faktisk hatt festeblødning på dag 11 etter el også....så jeg håper at du ikke har mistet håpe enda...det er jo endel dager til din testdato enda.

PS! må bare legge til det du tenker på 2-4(5) dager etter el er da egget kommer inn i livmoren, det tar faktisk litt tid å komme seg fra eggestokken - gjennom eggelderene og ut i livmoren, samtidig som egget blir befruktet i eggelederne og deler seg der, og når det kommer ut i livmoren er det ikke klart for festing enda, det må dele seg så og så mange ganger først og så slipper eggeskallet/eller bli mykere og det er klart til å feste seg[;)] Noe i den duren der.

bøyer meg i støvet......   det er helt sinnssykt hvor mye du kan !!!!!!! Er så utrolig takknemlig, kjennes jo ut som om hodet skal dette av fra kroppen noen ganger når man ikke skjønner hva som skjer i sin egen kropp .....

Back
Topp