Ang festdraktene fra sparkjøp.

Tror de er helt normale ja...

Syns det virka som om de hoppa over en størrelse jeg, var str 34,38,42,46, [&:] Har de solgt ut alle de størrelsene som mangler tro, eller skal det være sånn siden man kan justere dem inn eller ut 15cm? Og om de skal være sånn, hva bør man ta om man bruker 40?[;)] 

ORIGINAL: Dråpe

Syns det virka som om de hoppa over en størrelse jeg, var str 34,38,42,46, [&:] Har de solgt ut alle de størrelsene som mangler tro, eller skal det være sånn siden man kan justere dem inn eller ut 15cm? Og om de skal være sånn, hva bør man ta om man bruker 40?[;)] 

Jeg gikk opp en str jeg da. Bedre den er litt stor tenker jeg, enn litt liten. Og kan jo sys inn.[;)] Siden jeg havnet på en mellomstr.

noen som vet hvor lang tid det tæk før det kjem?

I dag har jeg vært å kjøpt meg en i blå! Den satt kjempe fint på[:D] Ble størrelse 38. Ho i butikken sa det var det samme som 38-40. 42=42-44 osv... Nå gleder jeg meg til 17. Mai, for en gang skyld slipper jeg å tenke på tøy!

je og fekk min i dag. var egentli ganske overraska over str. vanligvis er jo spar kjøp små i størrelsen, men den var jo stor i str...

den er jo kjempefin. litt dumt at det itte sto at det var inkludert skjorte da, da hadde je jo slippi å kjøpt en ekstra.

kjøpte du sølje?

du gikk itte glipp ta så mye med den "sølja" gitt.
greit den var billig og fake, men det var voldsomt.
den er jo helt mjuk, kæn jo bøye'n rundt. også er den butt på den nål greia, så når je sku stikken gjennom skjorta så krøllan seg...heheh

Uff da, kjipt selv om den var billig og fake uansett da.
Har barnesølja mi som jeg får bruke tenkte jeg.

ORIGINAL: Lille Rosin

Hihi.... Og det står at skjorte er inkludert.

hmmm....lese bedre neste gang...[;)][;)]

Back
Topp