Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Totlå
Dersom hun har 40 i feber, drikker og spiser lite, ville jeg kontaktet lege. Lykke til.
ORIGINAL: Auliana
ORIGINAL: mamma_86
Okey. Da får min i seg for lite. Ho er ca 12 kg. Ho har drukket ca 3 tåteflasker med drikke lørdag, søndag og idag.
Det er bare å friste med all slags drikke. Om hun spiser så får jo hun litt der også. Om hun er kvalm, kan det være greit å gi drikke i mindre porsjoner, spesiellt når feberen er nede. God bedring! [:)]
Dersom hun har 40 i feber, drikker og spiser lite, ville jeg kontaktet lege. Lykke til.
Sist ho hadde så høy feber kontaktet jeg legevakta, fikk da beskjed om at så lenge ho drikker er det greit.... Men feberen har ikke gått ned i det hele tatt siden lørdag.... gikk ned når ho fikk en pinex i natt, men opp igjen til det samme.... drikki 1,5 flaske idag ca... får vel ta en tlf og høre...
ORIGINAL: Mamman til leo!!
Sist ho hadde så høy feber kontaktet jeg legevakta, fikk da beskjed om at så lenge ho drikker er det greit.... Men feberen har ikke gått ned i det hele tatt siden lørdag.... gikk ned når ho fikk en pinex i natt, men opp igjen til det samme.... drikki 1,5 flaske idag ca... får vel ta en tlf og høre...
bedre og være på den sikre sideb vett
ORIGINAL: ~~HappyB~~
Min sønn er 3 år, og han har hatt feber siden fredag. Så for at han ikke skal bli dehydrert pga at han ikke vil ha noe å drikke så kjører jeg på med is, saft , kakao og alt det han liker... til og med brus. Han får iallefall i seg nok væske sånn. Så får jeg heller ta kranglingen med han når han blir frisk og oppdager han ikke får mer slikt [:D]
Ellers signerer jeg Auliana.
ORIGINAL: Rebecka`s mamma
godt du tok henne med til legen og at hun kviknet til litt.. ønsker henne masse god bedring..
hvis hun blir dårlig senere igjen ikke bedre etter hun har begynt på antibiotikan så hadde jeg bare reist eneten til legen eller legevakta..
MASSE GOD BEDRING..
håper hun snart blir god.
ORIGINAL: snuppa80
De gangene tassen har hatt høy feber og fått i seg lite har jeg hver gang fått samme beskjed: 3 våte bleier i døgnet! Har han det får han i seg det han MÅ[:)] Men jeg følger likevel med på mengden han får i seg, skriver opp det han drikker og spiser. Men her går de altså etter antall våte bleier.
godt du tok henne med til legen og at hun kviknet til litt.. ønsker henne masse god bedring..
hvis hun blir dårlig senere igjen ikke bedre etter hun har begynt på antibiotikan så hadde jeg bare reist eneten til legen eller legevakta..
MASSE GOD BEDRING..
Men nå sover ho igjen... hehe... fikk beskjed om at ho skulle bli bedre tter ett par dager, går det over til helga tar jeg kontakt igjen..
MASSE GOD BEDRING..
Men nå sover ho igjen... hehe... fikk beskjed om at ho skulle bli bedre tter ett par dager, går det over til helga tar jeg kontakt igjen..
det er bra.. ikke mye morro når de små er syke nei.. må hvertfall ha masse god bedring.