Ang farsbidraget

nycbabe

Flørter med forumet
Sikkert ett dumt spørsmål men jeg er blank:P
 
BF har lillegutt to dager i uka, 5timer pr gang, skal ikke ha han på helg før han er 1 år. Vi skal på ny mekling nå siden jeg vil at BF skal ha han 7 timer pr gang, da jeg synes de er lite sammen, bor bare 15 min unna hverandre men han prioriterer venner og festing i høyerer grad. Men, hvordan blir det med farsbidraget om han skal ha han mer? Fortsatt det sammme? Synes dere dette er for mye å be om? Jeg mener at det skulle bare mangle, lillegutt har krav på å få være sammen med bf. Når man får barn, SKAL barna gå som nr 1 på lista, venner og alt anna må bare komme som nr 2!
 
Jeg personlig ville aldri tvunget min sønn på noen som ikke prioriterte han som nr 1!! Men heller spurt om avlastning fra besteforeldre eller noe...

Angående hva jeg mener om saken så mener jo jeg selvfølgelig at sønnen skulle vært førsteprioritert, men hans tap i lengden selv om det er slitsomt for deg nå. På mekling ville jeg poengtert at bf IKKE vil ha mer samvær... Og nei de 4 ekstra timene har ikke noe å si for bidraget...

Lykke til[:)]
 
Tusen Takk for svar :) BF har ikke funnet seg sted å bo, da han ikke prioriterer dette, bor sammen med en kompis så det blir bare tull. Når han er sammen med lillegutt er han hjemme her hos oss, mens jeg reiser bort! Han sa att han ikke ville være her mer enn han måtte, men jeg mener det at når han ikke gidder å engasjere seg for å finne en plass å bo, så har han ikke noe valg, det skal ikke gå utover junior! Blir gal av den mannen snart! Har sagt til han att han skal slippe å ha junior om han ikke vil, men han sier han vil, men det virker jo ikke sånn når 4 timer ekstra i uka er for mye å be om!
 
Bf her hadde ikke tid eller råd til å ha sin sønn mer enn annenhver helg her heller (han blir 3 hvert øyeblikk). Og først nå..10 mnd senere har han fått seg et sted å bo![:)]

Men det fins håp.... virker kanskje som han er mer interressert nå... Jeg har sluttet å fovente og heller bli overrasket[;)]
 
Det er så trist at det skal være slik! Har hele barndommen hatt begge mine foreldre, å har dårlig samvittighet for at det ble sånn, men jeg klarte ikke mer! Derfor mener jeg at han også må gjøre alt som står i sin makt til å gjøre det beste for minsten:)
 
Ja, det er dumt å håpe, blir man bare skuffet, gang på gang.¨
 
Men, det høres jo ut som bf har skjønt det og prøver å gjøre noe med det :) Det er positivt :) Mer, kan man nesten ikke forlange:)
 
Back
Topp