Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer!Er det ikke slik at de blir utregnet ut i fra hva man har tjent 6 av de 10 siste mnd...?
Jeg har vært sykemeldt siden jeg ble gravid, kun med et lite opphold da jeg prøvde meg tilbake på jobb igjen i des/januar.. Men jeg hadde jo fortsatt samme utbetalingen...
Dagpenger er bare 60% av det ma tjente da man jobbet, så om du mener man tjener ve å nave må du ha regnet veldi feil...Hvis du har mottatt dagpenger fra NAV regner de de 6 beste månedene av de 10 siste, men hvis du ikke har gjort det regner man ut gjennomsnittet av de 10 siste månedene! Helt på trynet egentlig.. Lønner seg å gå på NAV før permisjonen/10 månedene eller være sykemeldt! Sånn som med meg hadde jeg fått ca 6000 mer i måneden hadde de regnet ut de 6 beste månedene de 10 siste månedene, men siden jeg ikke har mottatt dagpenger fra navn regner de gjennomsnittet de 10 siste månedene.. (Da er dette med varierende inntekt) Så det lønner seg p være naver
Termin 7.juli
Da skal du motta det samme i foreldrepenger
Termin 7.juli
Jepp, var det jeg mente. Men mener jeg har fått litt for lite. Fikk utbetalt sykepenger fra 3.juni-16.juni, og foreldrepenger fra 17.juni til 30.juni. Og fikk samme beløpet på begge utbetalingene..
Vi har termin samme dag forresten