Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg lå bare 51 timer, akkurat passe![]()
Mamma fikk høre midt i fødsel med storebroren min at hun hadde for smalt bekken til å føde vaginalt, og måtte få keisersnitt. Det ble noe dramatisk kan man si. Alle tre barna er tatt med keisersnitt.
Så jeg vil høre om de kan måle bekkenet mitt. Kjenner jeg er litt nervøs for akkurat det. Og broren min veide jo bare 2500g. Mannen min og broren hans veide begge over 4 kg da de kom til verden, så komboen smalt bekken og mannens fødselsvekt ville jo vært særs uheldig for min del... :-/
Jeg ville sagt ifra om moren din sin fødselshistorie! Det kommer jeg til å gjøre om min![]()
Jeg sier fra ! Håper du ikke arverer bekkenet av moren din ^^ lykke til ^^Mamma fikk høre midt i fødsel med storebroren min at hun hadde for smalt bekken til å føde vaginalt, og måtte få keisersnitt. Det ble noe dramatisk kan man si. Alle tre barna er tatt med keisersnitt.
Så jeg vil høre om de kan måle bekkenet mitt. Kjenner jeg er litt nervøs for akkurat det. Og broren min veide jo bare 2500g. Mannen min og broren hans veide begge over 4 kg da de kom til verden, så komboen smalt bekken og mannens fødselsvekt ville jo vært særs uheldig for min del... :-/
Jeg ville sagt ifra om moren din sin fødselshistorie! Det kommer jeg til å gjøre om min![]()
De skal jo undersøke det som jeg har fått vite... skjønner godt at du ble frustrert ! Hadde jeg blitt ...Samme her. Moren min fikk også vite at hun hadde for smalt bekken når hun skulle føde meg, og det ble ks. 3 ks hadde hun.
Når jeg nevnte det når jeg gikk med gutten min, brydde de seg ikke om det, og jeg fikk ingen sjekk.
Ganske så frustererende.
Håper du ikke har lang vei til sykehuset ^^Jeg ville sagt ifra, mine fødsler har vært veldig lik mamma sine
Hun brukte 7 timer med nr 1 og 3 timer med nr 2.
Jeg brukte 5 timer på nr 1 og nesten 2 timer på nr 2..
Spent på hvordan nr 3 vil bli![]()
Nei, vi bor 5-10 minutter unna sykehuset så der har jeg vært heldigHåper du ikke har lang vei til sykehuset ^^
Hei jenter ! Min mor har hatt tre styrt fødsler. Burde jeg si fra om dette til lege/jordmor? Hun har født på tre timer fra vannet gikk på meg og mine brødre!