H
hellokitty
Guest
Hei jenter ! Min mor har hatt tre styrt fødsler. Burde jeg si fra om dette til lege/jordmor? Hun har født på tre timer fra vannet gikk på meg og mine brødre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tror jeg sier fra jegJeg personlig hadde nok sagt i fra!Selv slekter jeg på damene på morsiden! xsmile17
fått arvet andre ting av min mor !Sier fra jeg ^^jeg ville sagt ifra. Min fødsel var ekstremt lik mamma sin!
Hun mente fra første muring som hun trodde ikke var noen ting og hun trodde det skulle ta tid. Hun merket ikke at hun fikk vondt før hun skulle føde og hun fikk åpning når vannet gikk så hun ble kalt styrtfødselEr det styrtfødsel om den er på tre timer? Om det bare er 30 min så går det vel bra, det er bare å reise så fort man kjenner noe. Men greit å si fra. Min var på 5 timer sist, så regne med den er på under 3 t denne gang.
Greit å bruke mindre tid enn lenger ^^
Helt enig med deg. Mange ligger mange timer !Det finnes det nok uenigheter omnoen fødsler kan være for kjappe mtp rifter, smerter og det å faktisk rekke frem. Men eg er glad eg fødte på 5 og ikkje 30.