Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Alle fødsler er forskjellige...Belaga meg faktisk litt på å få en tøff fødsel nå tredje gangen,men ble positivt overraska- synes den siste fødselen har vært den beste!!![:D]
Ang tidligere fødsler har de vært ca som dine på tiden. Nr 1 her tok det 4 1/2t med,nr 2 tok det 2t og 1kvarter med -og nå siste gangen tok det 1 1/2t![:)]
Ser jo et likt mønster hos deg...Så er mye mulig det går fort,men en vet jo ikke. Gratulerer så mye med nytt svangerskap da!!![;)]
Er det jente eller gutt den minste du har nå da? Når er termin med spiren!?[8|]
Er fra Rygge,men har flytta til Trøgstad nå...
Vi ville teste ut indre før noen av barna er så store at de skal på skolen- ønsker ikke å flytte og slikt da!
hmmm kansje du kan gi meg et svar på hvordan det er å ha 2 tette? jeg er nemlig kjempe bekymmret for hvordan dette skal gå? det må da være kjempe slit? [&:]
denne var ikke planlagt i heletatt men jeg har tatt abort en gang og ALDRI mer... så tar imot denne uansett hvordan det blir og så sette inn spiral hehe. takk for alle svarene hvertfall. og lykke til videre