ang fødsel 3gang?

emk23

Forelsket i forumet
er det noen her som har født 3ganger? jeg fødte for 10mnd siden og det tok meg 2timer,1man tok 4timer. kommer 3 også til og gå fort tror dere?

Alle fødsler er forskjellige...Belaga meg faktisk litt på å få en tøff fødsel nå tredje gangen,men ble positivt overraska- synes den siste fødselen har vært den beste!!![:D]
Ang tidligere fødsler har de vært ca som dine på tiden. Nr 1 her tok det 4 1/2t med,nr 2 tok det 2t og 1kvarter med -og nå siste gangen tok det 1 1/2t![:)]
Ser jo et likt mønster hos deg...Så er mye mulig det går fort,men en vet jo ikke. Gratulerer så mye med nytt svangerskap da!!![;)]
Er det jente eller gutt den minste du har nå da? Når er termin med spiren!?[8|]

den på 10mnd er ei jente så har jeg jo gutten på 7år,og er bare 23 hehe

Var ikke mer enn 16 du da med førstemann!?[8|]
Selv er jeg 22,så har nå "stått" på litt jeg og...[;)]

hei igjen så du har 3og er 22nå? da har du jo stått på ja hehe... hvor i østfold bor du? jeg bor nå i halden men er født og oppvokst i sarpsborg

Er fra Rygge,men har flytta til Trøgstad nå...
Vi ville teste ut indre før noen av barna er så store at de skal på skolen- ønsker ikke å flytte og slikt da!

hmmm kansje du kan gi meg et svar på hvordan det er å ha 2 tette? jeg er nemlig kjempe bekymmret for hvordan dette skal gå? det må da være kjempe slit? [&:]

denne var ikke planlagt i heletatt men jeg har tatt abort en gang og ALDRI mer... så tar imot denne uansett hvordan det blir og så sette inn spiral hehe. takk for alle svarene hvertfall. og lykke til videre

ikke alle som føder like raskt, første 20 timer andremann 12 t...sistemann har jeg søkt KS..

Back
Topp