Ang fødetråden...

**AM**

Elsker forumet
Noen som vil ta over denne? Jeg er meget lite aktiv her inne grunnet overgang til annet forum. Noen som har lyst? :-)

jeg kan prøve meg jeg =)

Kjempebra :-) Takk :-)

Kommer nok til å være her inne litt fortsatt da, men grei å slippe å ha noe ansvar. Syns det er synd at det har blitt så lite liv her inne på bv. Litt avhengig av å være i et produktivt forum der det skjer noe.

Kan sladre litt for Lille Marsvin, hun ble mamma i går :-)

**AM** skrev:

Kommer nok til å være her inne litt fortsatt da, men grei å slippe å ha noe ansvar. Syns det er synd at det har blitt så lite liv her inne på bv. Litt avhengig av å være i et produktivt forum der det skjer noe.

Ja det er veldig synd. men hvor er det folk holder til da ?
ser ut som det tar seg litt opp her inne på juli nå mot slutten =) 
Å gratulerer så mye til Lille Marsvin =) når hadde hun termin ?

hope<3 skrev:

**AM** skrev:

Lurer på det samme!! Er inne nesten daglig, men skjer sjelden noe nytt!!

BabyHaga skrev:

hope<3 skrev:

**AM** skrev:

Lurer på det samme!! Er inne nesten daglig, men skjer sjelden noe nytt!!

Dette lurer jeg også påEr også inne ganske ofte, men skjer liksom ikke så mye på juli-fronten. Er litt inne på juni også siden min termin er 1.juli, og der er det mye aktivitet hvertfall.

har en teori at det er for mange flergangsmødre her inne som er ganske så inne i ka som skjer.  var laaaaaaaangt mer aktiv i første sv.skap enn i dette.  men det er meg

Hadde hjulpet om folk hadde svart/lagd tråder, istedefor å bare ta turen innom for å lese... just saying emoticon

ms.bonita skrev:
har en teori at det er for mange flergangsmødre her inne som er ganske så inne i ka som skjer.  var laaaaaaaangt mer aktiv i første sv.skap enn i dette.  men det er meg

Jupp, deriblant meg selv, da det bare er 13 mnd siden forrige fødsel f.eks. Var også mere aktiv ved forrige sv.skap.

mollee skrev:
Hadde hjulpet om folk hadde svart/lagd tråder, istedefor å bare ta turen innom for å lese... just saying emoticon

Enig med den. Men tror at når noen lurer på noe, og ser andre har sport om lignende og fått svar, så blir det ikke noe ny tråd f.eks. Jeg leser for det meste bare, har ikke så mye tid til å sitte å trolle forumer på dagtid :/

Back
Topp