Ang fødeplass

Memme

Glad i forumet
Kan jeg ringe til det sykehuset jeg ønsker fødeplass eller må det gå gjennom legen min?Skulle egentlig på Fredrikstad men så glemte jeg helt å si ifra til legen min så han sendte papirene til ahus.

Jeg tror du kan endre det, men vet ikke helt hvordan du skal gå frem. Hvorfor vil du til Fredrikstad i stedet for Ahus, er det ikke kortere til Ahus?

Jo det er nok litt kortere men tilbudet på fredrikstad er så mye bedre.Bare enerom,tre forskjellige avd å velge mellom og en stor fin kafeteria på sykhuset.Dobbeltsenger på alle rom og pappaen kan få mat mot betaling.Ingen av disse tingene har de på ahus.Fødte der sist og da var det STAPP fullt der.

huff, det høres ikke bra ut. merker at jeg har mindr eog mindre lyst til å føde der

Søk deg til Fredrikstad du også!!!Alle jeg snakker med skryter så masse av det!Det er 1 jordmor pr fødende kvinne så du kan ha henne hos deg hele tiden.Pluss at barseltiden blir mye bedre der![;)]

Men det er ganske mye lenger å kjøre, og det tror jeg ikke jeg har tid til. Forrige gang sendte de meg hjem med beskjed om at fødselen ikke var kommet godt nok i gang bare 4 timer før jeg lå der med en gutt på magen. Det gikk med andre ord fort!!!!!
Og de sier jo at det går fortere andre gangen. Men jeg har ikek lyst til å ligge på rom med mange!

Back
Topp