LadyOnHeels
Elsker forumet
jeg kommer til å lage en tråd hver dag slik at de som er på overtid må svare i den så jeg vet at de fortsatt er her. jeg setter ingen på overtid før jeg vet om dere er her eller ikke, etter en uke på overtid så blir du slettet om jeg ikke har hørt noe. hørtes det urimelig ut?
vil også nevne at når jeg går i fødsel så får ikke jeg med meg alle som føder så da er det viktig å sende meg en pm om dere har født og når så jeg får det med i listen så ingen blir glemt :)
jeg får forhåpentligvis gitt beskjed på forumet når jeg er i fødsel, men starter det som forrige gang så er nok ikke det min største bekymring.
vil også nevne at når jeg går i fødsel så får ikke jeg med meg alle som føder så da er det viktig å sende meg en pm om dere har født og når så jeg får det med i listen så ingen blir glemt :)
jeg får forhåpentligvis gitt beskjed på forumet når jeg er i fødsel, men starter det som forrige gang så er nok ikke det min største bekymring.
når du ikke har hørt noe, går det en uke uten at du hører noe, så slett fra listen.