Kanskje vi kan lage ny? syntes allerede den begynner å bli veldig rotete med mye kommentarer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braLagde ei liste på skjult jeg
Kopierte lista som er her + la til lengde på fødsel og om man er førstegangsfødende eller ei (det var et ønske om det)
Lagde ei liste på skjult jeg
Kopierte lista som er her + la til lengde på fødsel og om man er førstegangsfødende eller ei (det var et ønske om det)
Da blir det naturligvis mange færre som får anledning til å skrive også da.
Kan du ta med lengden på fødselen også?Ja, det blir det - men er du aktiv nok så får du tilgang Jeg er mer komfortabel med å dele så mye informasjon med de som jeg "kjenner"/er veldig aktive framfor hele babyverden + google hvis folk googler fødelister osv
Og skrive "Ikke gratuler i denne tråden" med caps i begynnelsen eller noe så det er godt synligKan du ta med lengden på fødselen også?
Kan du ta med lengden på fødselen også?
Og skrive "Ikke gratuler i denne tråden" med caps i begynnelsen eller noe så det er godt synlig
Folk gidder jo ikke lese teksten
Jeg gikk tilogmed inn og leste og så det ikke :-O får skylde på hormonerLengde er lagt inn ("varighet fødsel") du leser ikke du heller, haha
Så bra!Lagde ei liste på skjult jeg
Helt enig!Ja, det blir det - men er du aktiv nok så får du tilgang Jeg er mer komfortabel med å dele så mye informasjon med de som jeg "kjenner"/er veldig aktive framfor hele babyverden + google hvis folk googler fødelister osv