ang energidrikke under fødselen

*3 skal bli 4*

Glad i forumet
jordmora på føden sa til meg da jeg var på omvisning at jeg måtte huske å ta med energidrikke[8|]
hva vil det si?? redbull, burn og slik eller???[8|][8|]

sportsdrikke skal jeg ha med meg hvertfall. Vet om flere vennepar som har gjort dette. Og slik energibar er sikkert lurt å ta med seg [:)]

hehe..det har jeg og lurt på [;)]

Sist fikk jeg beskjed om å drikke drikker med kcal i altså ikke light brus etc, men noe som gir energi :)

her blir det cola, og solrik med jordbær og appelsin.
Liker verken redbull,brun, battery,powerade og sånne slags drikker..

Fått streng beskjed at jeg ikke skal drikke energi drikk jeg. Skulle ikke være så bra for barnet:S
Så nå skjønner jeg ingen ting :S :(

Har kjøpt cola som ligger i kjøleskapet hvis noe skal skje snart... [:D] Husker at det var så godt sist jeg fødte.

oh yes, ska ha me BATTERY!!! ENDELI kain æ drikk d!!! tjoo hooo!!![:D][:D][:D]

nei e da vell itj farli kain du skjønn! [:)] da ska jo ungen ut. e ikke farlig uansett da, men litt my koffein bare, tru vi træng d den dagen vi ska fød ja gitt! kjæm godt me!! [:D]

ORIGINAL: JCF

nei e da vell itj farli kain du skjønn! [:)] da ska jo ungen ut. e ikke farlig uansett da, men litt my koffein bare, tru vi træng d den dagen vi ska fød ja gitt! kjæm godt me!! [:D]

da skal jeg ha med masssssse burn og battery [:D][:D][:D][:D] som du skriver, det er jo ikke farlig bare mye koffein, men det trenger vi da [:D][:D]

Tror jammen meg jeg og skal kjøpe to flasker å ha i kjøleskapet, en til meg og en til gubben. Kan jo dra litt ut en fødsel. Jeg har også kjøpt bixit turbarer som jeg har oppi bagen min.

har ikke hørt noe om dette i det hele tatt jeg : s
hva er greia liksom? hvorfor skal vi ha med det? "må" vi ha det med?

ORIGINAL: Theas*mamma

sportsdrikke skal jeg ha med meg hvertfall. Vet om flere vennepar som har gjort dette. Og slik energibar er sikkert lurt å ta med seg [:)]

ORIGINAL: leeene

har ikke hørt noe om dette i det hele tatt jeg : s
hva er greia liksom? hvorfor skal vi ha med det? "må" vi ha det med?
[/quote

Du må jo ikke.. men under en fødsel så forbrenner man ganske mange kalorier..og da er det mye lettere å få i seg drikke enn mat regner jeg med..har jo ikke født før, så vet jo ikke. men ser for meg det..

Sist så fikk jeg saft på sykehuset, synes det var greit nok det...

Tror jeg heller ber sambo å gå ned i kiosken hvis jeg får lyst på noe annet[:)]

har pakket et par flasker powerade[:)] hovedsaken er vel at det er noe med mye sukker i, slik at man får opp blodsukkeret[:)]
Venninna mi som plutselig fødte hjemme, helte de i en red bull før hun ble sendt på sykehuset (det ar det de hadde hjemme i kjøleskapet), funka godt det[:D]

Så også anbefalt på en side at det er greit med flasker med drikketut, da de er lettere å drikke av i løpet av fødselen. Jeg skal ha med camelback-flaska mi, den er digg å drikke av!

Back
Topp