Ang. Emmaljunga Edge Duo

Mum3

Gift med forumet
Vurderer å kjøpe denne vogna, men er litt i tvil om det er for romstor når det gjelder å ha den i bil? Noen som har erfaringer med det?
Har sett i flere butikker her i Trondheim, men har enda ikke funnet den. Noen som vet hvor man får kjøpt den, f.eks i Trondheimsområdet? Er det kanskje mye å spare på å kjøpe den i Sverige? Hvor i Sverige i tilfelle?

Ble mange spørsmål dette, men håper noen kan være så snille å svare meg[:D][:D][:D]

Tror nok dem har den på bebito i tr.heim[;)] Jeg kjøpte iallefall emmaljunga city crossen der, så da har dem vel edge duo også vil jeg tro[:D]

Vi har stor bil så har ikke det problemet, men venninnene mine som har samme vogna har ikke noe problem, ene har ei lita stasjonsvogn og hun andre har ikke stasjonsvogn.

Vi har den, trur vi betalte ca. 10000 førr vogna,stelleveska å voksiposen. Ingen problema me plass men vi har en x-trail. Det e ihvertfall ei kjæmpefin vogn, e vældig fornøyd[:)]

Da skal jeg se på Bebito på Solsiden[:)]
Har en 3-serie bmw stasjonsvogn, og den har jo litt mindre bagasjeromplass enn de fleste andre stasjonsvogner. Men det er kanskje en ide å ta ut bagen først ja.
Takk for svar alle sammen[:D]

Back
Topp