Ang emmaljunga duo edge-vogna..

Dollface

Forumet er livet
VIP
går det an å kjøpe BARE bagen?  Er jævla upraktisk med en duovogn uten babydel liksåm...

For jeg sitter og venter på en bag i posten - som ikke kommer.. [8|]

ORIGINAL: AnneEmilie

det kan man nok ikke... men city bag kan man kjøpe for seg selv! men spørs om den passer understellet... har du kjøpt edgen med bare sportsdelen?

hva skal du med bag a snuppa??[:)][:)][:)][:)]

ble litt misforståelser i en liten handel, og nå er visstnok bagen borte under sending..

skal ha min neste baby i den vel [8D]

ORIGINAL: Dollface

det kan man nok ikke... men city bag kan man kjøpe for seg selv! men spørs om den passer understellet... har du kjøpt edgen med bare sportsdelen?

ble litt misforståelser i en liten handel, og nå er visstnok bagen borte under sending..

hihiii [:D][:D]  uffda, hvordan klarer posten å rote bort en så stor sak som en vognbag? hmsk!

leste på emmaljunga at du får kjøpt en sånn quadrolift mykbag til edgen da, som du kan ha i sportsdelen også [:)] men var kanskje ikke helt det du tenkte?

syns det var veldig "rart" jeg og..  men men.. da får det bare bli softbag eller den derre quadroliften når behovet melder seg.. [8D]

hihiii [:D][:D]  uffda, hvordan klarer posten å rote bort en så stor sak som en vognbag? hmsk!

leste på emmaljunga at du får kjøpt en sånn quadrolift mykbag til edgen da, som du kan ha i sportsdelen også [:)] men var kanskje ikke helt det du tenkte?

syns det var veldig "rart" jeg og..  men men.. da får det bare bli softbag eller den derre quadroliften når behovet melder seg.. [8D]

er det selgeren som sier det da? om hu har sendt en så stor ting, er det kollinr til den. be om å få den. da står det hvor bagen har kommet

ORIGINAL: larviksjenta

er det selgeren som sier det da? om hu har sendt en så stor ting, er det kollinr til den. be om å få den. da står det hvor bagen har kommet

selger påstår den er sendt uten sporing.. men det tok liksom 2 min hos postens kundeservice å finne ut at man ikke får lov å sende så store pakker (over 2 kg) uten sporing.. [:-]

ORIGINAL: Emmeline

Det må da gå an å få kjøpt, hva om noen får sin ødelagt under flyreise  O.l. Men hva det koster er jo en annen ting.

hvis den ikke dukker opp, så får jeg heller bare høre på emmaljungabutikken her..

Det må da gå an å få kjøpt, hva om noen får sin ødelagt under flyreise  O.l. Men hva det koster er jo en annen ting.

hvis den ikke dukker opp, så får jeg heller bare høre på emmaljungabutikken her..

har du betalt for den også?

Er ganske sikker på at det går ann å bare kjøpe en bag, men vet ikke prisen.

ORIGINAL: ***ananas***

har du betalt for den også?

Er ganske sikker på at det går ann å bare kjøpe en bag, men vet ikke prisen.

på en måte.. vi byttet vogner.. så betalte jeg ekstra porto for å få bagen også siden vi misforsto hverandre i begynnelsen.. [:)]

Kan jo kjøpe city bagen, men jeg ville ikke hatt den[;)] Den er LITT mindre enn vanlige bagen, og ikke på langt nær så godt polstrert. Ser mange selger edgen på finn, med citybag, og jeg synes de ser RARE ut da[8|] Ville heller kjøpt quadroliften jeg da... Men - den får du vel ikke brukt i sportsvogna til edgen... I de to jeg har hatt så har ikke ryggen vært helt flat i liggestilling[&:] Jeg hadde bytta tilbake jeg, du har jo blitt lurt[>:]

ORIGINAL: snuppa80

Kan jo kjøpe city bagen, men jeg ville ikke hatt den[;)] Den er LITT mindre enn vanlige bagen, og ikke på langt nær så godt polstrert. Ser mange selger edgen på finn, med citybag, og jeg synes de ser RARE ut da[8|] Ville heller kjøpt quadroliften jeg da... Men - den får du vel ikke brukt i sportsvogna til edgen... I de to jeg har hatt så har ikke ryggen vært helt flat i liggestilling[&:] Jeg hadde bytta tilbake jeg, du har jo blitt lurt[>:]

Ryggen går vel tilnærmet flatt - et par grader skrått eller noe.. tror jeg.. [:D]
Tviler på at jeg får bytta tilbake når jeg ikke engang får bagen [8D] Hun får jo uansett ikke brukt den til noe - jeg har jo kalesja.. [8D]

hadde ikek gått på den nei.. selvfølgelig er det sporing på den..
hu har sikkert aldri hatt den engang.. eller så har hu bare ikke sendt den enda.

ORIGINAL: GULLUNGEpåVEI

Går sikkert! Hør med butikken! Edge baggen er den beste på jord!!! Har citybag også, men den vogna skal ligge i bilen[8D]

Sikker på at det er edge du har fått? Kanskje de har "lurt" deg med det å[8|]

Får man ikke sporingsnummer når man sender så store pakker a???

veldig sikker på at det er edgen.. har vendbart understell og alt, og er igrunn veldig fornøyd - men skulle liksom hatt den bagen da..
[:D]

Back
Topp