Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AnneEmilie
det kan man nok ikke... men city bag kan man kjøpe for seg selv! men spørs om den passer understellet... har du kjøpt edgen med bare sportsdelen?
hva skal du med bag a snuppa??[:)][:)][:)][:)]
ORIGINAL: Dollfacehihiii [:D][:D] uffda, hvordan klarer posten å rote bort en så stor sak som en vognbag? hmsk!
det kan man nok ikke... men city bag kan man kjøpe for seg selv! men spørs om den passer understellet... har du kjøpt edgen med bare sportsdelen?
ble litt misforståelser i en liten handel, og nå er visstnok bagen borte under sending..
skal ha min neste baby i den vel [8D]
leste på emmaljunga at du får kjøpt en sånn quadrolift mykbag til edgen da, som du kan ha i sportsdelen også [:)] men var kanskje ikke helt det du tenkte?
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: Dollfacehihiii [:D][:D] uffda, hvordan klarer posten å rote bort en så stor sak som en vognbag? hmsk!
ble litt misforståelser i en liten handel, og nå er visstnok bagen borte under sending..
leste på emmaljunga at du får kjøpt en sånn quadrolift mykbag til edgen da, som du kan ha i sportsdelen også [:)] men var kanskje ikke helt det du tenkte?
syns det var veldig "rart" jeg og.. men men.. da får det bare bli softbag eller den derre quadroliften når behovet melder seg.. [8D]
ORIGINAL: larviksjenta
syns det var veldig "rart" jeg og.. men men.. da får det bare bli softbag eller den derre quadroliften når behovet melder seg.. [8D]
er det selgeren som sier det da? om hu har sendt en så stor ting, er det kollinr til den. be om å få den. da står det hvor bagen har kommet
ORIGINAL: Emmeline
Det må da gå an å få kjøpt, hva om noen får sin ødelagt under flyreise O.l. Men hva det koster er jo en annen ting.
hvis den ikke dukker opp, så får jeg heller bare høre på emmaljungabutikken her..
ORIGINAL: ***ananas***
ORIGINAL: Emmeline
Det må da gå an å få kjøpt, hva om noen får sin ødelagt under flyreise O.l. Men hva det koster er jo en annen ting.
hvis den ikke dukker opp, så får jeg heller bare høre på emmaljungabutikken her..
har du betalt for den også?
Er ganske sikker på at det går ann å bare kjøpe en bag, men vet ikke prisen.
ORIGINAL: snuppa80
Kan jo kjøpe city bagen, men jeg ville ikke hatt den[;)] Den er LITT mindre enn vanlige bagen, og ikke på langt nær så godt polstrert. Ser mange selger edgen på finn, med citybag, og jeg synes de ser RARE ut da[8|] Ville heller kjøpt quadroliften jeg da... Men - den får du vel ikke brukt i sportsvogna til edgen... I de to jeg har hatt så har ikke ryggen vært helt flat i liggestilling[&:] Jeg hadde bytta tilbake jeg, du har jo blitt lurt[>:]
ORIGINAL: GULLUNGEpåVEI
Går sikkert! Hør med butikken! Edge baggen er den beste på jord!!! Har citybag også, men den vogna skal ligge i bilen[8D]
Sikker på at det er edge du har fått? Kanskje de har "lurt" deg med det å[8|]
Får man ikke sporingsnummer når man sender så store pakker a???