Ang ELF sminke*link*

zarafina

Elsker forumet
Noen som har prøvd mineral sminken derfra?
Eg har bare kjøpt vanlig sminke og vært veldig fornøyd med det[:)]

http://www.eyeslipsface.no/

(Elf sminke er verdens billigste og beste sminke[:D], mesteparten av sminken koster 15kr)

Bestilite i går så ikke fått det i posten ennå...
Gleder meg til det kommer..var utrolig billig.Var nesten litt sånn at man kunne begynne å lurer om det var noe humbug[:)]

ORIGINAL: maryjoleen

tviler på at det er verdens beste sminke[8D]
men veldi billig da!

Eg var sammen en gutt som jobbet for SAS før som kjøpte alt av sminke til meg der, Dior, Lancome, versace....
men dette er faktisk bedre, utrolig nok, er så fornøyd!

Jeg reagerte på øyesminken.. Jeg ble skuffet over at fargene ikke var slik jeg hadde sett for meg, og børstene er ubrukelige[8D] Kommer ikke til å handle mer derfra!
Eneste var lipglossen, den likte jeg[;)]

Kan da neppe være noe "ekte" mineralsminke til kr 15.-[8|] Bruker kun selv I.d. Bare Minerals og er SUPERFORNØYD[:D] Riktignok koster det en del, men herregud så lenge det varer. De er vanvittig drøye i bruk[:)] Dessuten ser det ikke ut som du bruker sminke i det hele tatt. Børstene er derfra er også helt supre og dekker helt jevnt[:)] Beste investeringen jeg har gjort noensinne i sminke!

jeg har faktiks hørt at man ikke skal kjøpe børstene der nettopp fordi dem er ubrukelige..

har bestilt sminke der, men ikke fått den enda, så vet ikke hvor bra den er, men er mange som handler der å få som klager..

ORIGINAL: skytte76

Kan da neppe være noe "ekte" mineralsmine til kr 15.-[8|] Bruker kun selv I.d. Bare Minerals og er SUPERFORNØYD[:D] Riktignok koster det en del, men herregud så lenge det varer. De er vanvittig drøye i bruk[:)] Dessuten ser det ikke ut som du bruker sminke i det hele tatt. Børstene er derfra er også helt supre og dekker helt jevnt[:)] Beste investeringen jeg har gjort noensinne i sminke!

Signerer! Elsker id![:D]

Har tenkt på å bestille derifra jeg også, men har ikke turt enda[8D]
Vil gjerne lese flere sine erfaringer først![:D]

ORIGINAL: skytte76

Kan da neppe være noe "ekte" mineralsminke til kr 15.-[8|] Bruker kun selv I.d. Bare Minerals og er SUPERFORNØYD[:D] Riktignok koster det en del, men herregud så lenge det varer. De er vanvittig drøye i bruk[:)] Dessuten ser det ikke ut som du bruker sminke i det hele tatt. Børstene er derfra er også helt supre og dekker helt jevnt[:)] Beste investeringen jeg har gjort noensinne i sminke!

MIneral sminken er litt dyrere..rundt 40 kr...

Back
Topp