ang eggløsning

3nydeligesmå

Forumet er livet
ifølge kalenderen så skal jeg ha eggløsning i dag, problemert er:
hver gang jeg har det så får jeg vondt oppover hele ryggen, magen, strålinger i beinaa, hete tokter og kvalme.
for 2-3dager siden hadde jeg kvalme og magesmerter, men det er det eneste.
kan jeg ha hatt eggløsning før?
tror dere det er et tegn på at kansje spira har satt seg siden jeg ikke har kjent noe til det denne gangen??
eller tror dere det bare er helt tilfeldig? elelr at eggløsninga er forsinka?

regner ikek med dere vet, vil bare vite hva dere tror. [:D]

Eggeløsning mener du vel ikke eggeutløsning[8|][:D]

ORIGINAL: Turbotekla

har jeg skrivi det? finner det ikke?

hehe

ORIGINAL: *lilla gumman*

ORIGINAL: Turbotekla

Det heter vel eggløsning..?[8D][:D]

åå sånn ja.. trodde det her eggutløsning jeg.. da skal jeg forandre på det

Ingen som gidder å svare på spørsmålet ditt for det er viktigere å korrigere språket ditt (men det heter ikke eggEløsning heller [&:]).

Jeg er jo ikke sikker, men det kan skje at eggløsningen kommer tidligere eller senere på grunn av diverse ting (stress kan for eksempel påvirke syklusen). Om det har skjedd vil du finne ut, for da vil mensen komme tilsvarende tidligere - for eggløsningen kommer et fast antall dager før neste menstruasjon.

Det kan også være at eggløsningen er litt forsinket, og da vil mensen være tilsvarende sen.

Og så kan det selvsagt være som du sier at du er gravid, men da må det være på egget fra forrige eggløsning, for eggløsningen er når egget løsner og går ned i egglederen, og først når det kommer ned i egglederen kan det befruktes... eggløsningen kommer altså før befruktningen

Vet ikke om du ble noe klokere nå jeg?

ORIGINAL: lenemor

Ingen som gidder å svare på spørsmålet ditt for det er viktigere å korrigere språket ditt (men det heter ikke eggEløsning heller [&:]).

Jeg er jo ikke sikker, men det kan skje at eggløsningen kommer tidligere eller senere på grunn av diverse ting (stress kan for eksempel påvirke syklusen). Om det har skjedd vil du finne ut, for da vil mensen komme tilsvarende tidligere - for eggløsningen kommer et fast antall dager før neste menstruasjon.

Det kan også være at eggløsningen er litt forsinket, og da vil mensen være tilsvarende sen.

Og så kan det selvsagt være som du sier at du er gravid, men da må det være på egget fra forrige eggløsning, for eggløsningen er når egget løsner og går ned i egglederen, og først når det kommer ned i egglederen kan det befruktes... eggløsningen kommer altså før befruktningen

Vet ikke om du ble noe klokere nå jeg?

tusen takk for svar på spørsmålene mine og ikke skrivefeilene.
ble noe klokere. [:D] er nok ikke annet å gjøre enn å vente å se. [:)]

ORIGINAL: *lilla gumman*

Er ikke alltid man har eggløsning mellom syklusene (14 dager+-), enkelte kan også har eggløsning bare noen dager før/etter menstruasjonen.

Jeg har også hørt at man i tilegg til den primære eggløsningen også kan ha en sekundær eggløsning, altså en som kommer utenom den ordinære.

Selv har jeg aldri følt noe ved eggløsning, så kan ikke si noe av egen erfaring. Blir litt vansklig å svare deg på om du kan være gravid nå eller ei, men jeg krysser fingrene for at det snart sitter en spire hos deg.

Lykke til![:)]

takk.
nei ingen kan vite det. egentlig ikek det jeg vil vite heller.
mest det om eggløsning kan komme til annen tid en så og så mange dager etter. [:)] og det høres det ut som om det gjør. :)

takk for svar

Back
Topp