ang efidrin *hjelp*

shorty86

Gift med forumet
hva var det som var skummelt med den..?? var det ikke noe på nyheter osv om den??

Noen mener at den har forårsaket pustestans og død. Men det foreligger ikke en gyldig forskning på det

Hvorfor lurer du?

Jeg anbefaler det ihvertfall ikke! Jeg lot meg lure til å ta efedrin tabletter som ungdom. Da jobbet jeg 3 steder (servitørbransjen) og dette var den mest hektiske helgen på året. Da jobbet jeg over 3 døgn fra 11 om morningen til kl 4 om natten. Lørdagen prøvde jeg meg på de tablettene - fikk to men tok bare èn.

Jeg ble kjempe svimmel, hjertet banket uregelmessig og alt for fort, det var en dritt ekkel følelse!

Jeg har brukt det på Emmeli i de verste bronkitt-periodene, men det var liten effekt av det.

ORIGINAL: Vand

Jeg har brukt det på Emmeli i de verste bronkitt-periodene, men det var liten effekt av det.

jeg har prøv det på A en gang tror jeg men han svevde tett opp under taket og ellers veldig veldig liten effekt.. jeg sverger til akupunktur når han er veldig tett og forkjøla..

lurer pga ei venninnne som har fått efidrin til jenta si som ikke er så gammel.. like ikke å ikke si i fra hvis jeg vet at det ikke er noe bra så får resten være opp til henne men da har jeg i hvertfall sagt hva jeg vet[;)]

Malene fikk det en liten periode, for et års tid siden.. Ingen merkbar effekt, så sluttet med det..

Funker som bare det når ungene har falsk krupp (guttungen har det nesten hver gang han blir forkjølet mens snuppa kun har hatt det én gang...). Men vet det er noen som blir veldig aktive og urolige når de får det... [&:]

Back
Topp