ang dren (igjen)

fertila

Elsker forumet
jeg har vært så frustrert fordi Gina har trasset og grått veldig mye i det siste.
Og i dag på ønh kontroll fikk vi svaret, drenet i ene øret er borte.
Det har faktisk gått inn og bak trommehinnen.
så mellomøret er fullt med væske som er vondt for henne.
Husker jo fra sist også hvor irritabel hun var, så stemmer jo med hvordan det var sist.
Men jeg synes hun er så veldig plaget, nå er det 3 gangen hun må sette inn dren allerede!
Og det væsker stadig fra øret, ingen av mine venners barn med dren som har det slik.
Skal lure på om hun kan vokse det av seg?
Hun skulle skjekke polypper også denne gangen.
Noen andre med ørebarn her?

Jeg var mye plaget med ørevondt da jeg var liten
Jeg har fått nytt dren 6 ganger fra jeg var 2 til 8 år,men jeg har vokst det fra meg
Eneste jeg er plaget med nå er dårlig hørsel,men det kan bedre seg vis jeg i det hele tatt orket å dratt til legen (heldigvis ikke så plaget og jeg hører bra nok) [8D][:)]

Linnea har dren. Og det væsker hele tiden. Blir GAL av dette her. Klistrer seg i håret osv.. Det stinker også noe helt forferdelig. Har vært til legen med henne men han sier han ikke kan se om drenene sitter på plass fordi det er så mye væske i øret..
Har purret på sykehuset men det tar så lang tid..

Vet ikke om de kan vokse det av seg i grunn, men håper iallefall det [:)] God bedring til Gina ;)

ORIGINAL: Zlimet

Linnea har dren. Og det væsker hele tiden. Blir GAL av dette her. Klistrer seg i håret osv.. Det stinker også noe helt forferdelig. Har vært til legen med henne men han sier han ikke kan se om drenene sitter på plass fordi det er så mye væske i øret..
Har purret på sykehuset men det tar så lang tid..

Vet ikke om de kan vokse det av seg i grunn, men håper iallefall det [:)] God bedring til Gina ;)

Hmm
Ja ser ut som snørr som kommer ut, og håret blir klistret inni.
Jeg ringte direkte til ønh sist og purret da kom vi kjapt inn, men det var i Arendal.
Mulig vi må til krsand denne gangen.
Men om drenene sitter på plass er jo funksjonen dems at det ikke er væske i øret...
Var det voks han mente? skjønte ikke den helt.
Men håper jentene vokser det av seg.

Og mamma til små snuppene, håper dere slipper dette styret.

Ja Leo har også dren i ørene. Nå er det snart 1 år siden han fikk satt dem i. Alt har gått bra her. Det har hendt et par ganger at det har kommet gugg ut av ørene men det er når han har vært forkjøla og snørra har tatt letteste vei ut, nemlig der det er hull i øret... [:-] Men tror ikke han er plaget med noe vondt. Det ene drenet er på vei ut så de på siste kontroll. Skal på kontroll igjen i mars. Da tar de en ekstra titt på lillesøster som også har væske i mellomøret på begge ørene. Hun er for liten til å få dren enda og de håper hun kanskje slipper....

Michael har ganske ofte ørebetennelse og visst det fortsetter blir han henvist videre. Men hvordan vet man om de har væske i mellomøret? Ser en vanlig lege det? For da har tydeligvis ikke han det....

Høres helt fryktelig ut for barna deres som plages så mye [:(]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

ORIGINAL: Kriswizz

Ja Leo har også dren i ørene. Nå er det snart 1 år siden han fikk satt dem i. Alt har gått bra her. Det har hendt et par ganger at det har kommet gugg ut av ørene men det er når han har vært forkjøla og snørra har tatt letteste vei ut, nemlig der det er hull i øret... [:-] Men tror ikke han er plaget med noe vondt. Det ene drenet er på vei ut så de på siste kontroll. Skal på kontroll igjen i mars. Da tar de en ekstra titt på lillesøster som også har væske i mellomøret på begge ørene. Hun er for liten til å få dren enda og de håper hun kanskje slipper....

Har hun hatt væske i øret fra fødselen av, eller? Hva sier de om sjansen for at det går bort av seg selv? Får håpe hun slipper dren! [:)]

Tror ikke det? [8|] Vet ikke? Hun passerte hørselstestene, både den de tok som nyfødt og en de tok på helsestasjonen. Men øre nese hals legen sier hun har nedsatt hørsel pga væsken... Det var egentlig storebror som var på kontroll og vi tok en spansk en og spurte om de kunne ta en kikk på henne i samme sleng siden hun dro seg så fælt i det ene øret. Så det er nok irriterende. Hun har jo vært veldig tett og snørrete og surklete i nesa helt siden hun ble født... Det henger kanskje sammen med øreproblemene? Alt er jo connected oppi der. [:D] Det var det samme med Leo også. Hver gang jeg var på helsestasjonen nevnte jeg at jeg syns han/hun var så surklete og hver gang sa de at det er bare melk og slikt som gjør dem litt slimete.... Nå føler jeg at det var et bullshit svar de ga siden de ikke visste....[:-]

Back
Topp