ang Dolce gusto

inLove

Elsker forumet
noen som får til å lage god kaffe med denne?? mocca kaffen smaka bare vann,ice cappuchinoen smaka ok ,nesquicen smaka vann og den chocochinoen smaka greit. Alt smaka egentlig litt utvanna.

er trikset å tilsette mindre vann eller hjelper det egentlig ikke?

heldigvis har ikke jeg betalt for denne (fikk den i en kaffekampanje) hvis jeg hadde betalt hadde jeg vært veldig skuffa!

Min lager veldig god kaffe når jeg bruker så mye vann som "bruksanvisninga" sier at jeg skal... Chai Latte er min favoritt, og aller helst med en peppermyntestang oppi, men jeg har bare lov å drikke det i desember :P

Nå vet jeg ikke hvilken modell du har, men den vi har så er det et display hvor du velger hvilken kaffe/drikk du skal lage, og da tilpasser den vannmengde og temperatur etter det. Blir bra hver gang.

Vi har den enkleste modellen og må være nøye med vannmengden, men det er jo enkelt. Lager god kaffe/iskaffe/iste synes vi. VI er kjempefornøyde og bruker den mye:)

Jeg er fornøyd!

Synes iste/istea smaker bare vann, men sjokoladedrikkene er gode og kaffen med melk i er god! Synes alle de varme drikkene er gode men ikke kalde! mÅ måle nøye med vannmengden.

Man må følge bruksanvisning - evt lese hvor mye av hver man skal ha, på kaffepakka :) Jeg får veldig god kaffe, kakao, osv med den :)

Nesquick feks, om man skal ha full kopp, må man bruke to kapsler.. Jeg bruker èn, blir litt over ett halvt krus, og krem på toppen

Syntes den lager verdens verste kaffe..smaker skikkelig vondt! Jeg kasta min i går;)

jeg har den melody ,den som er nest billigst. er veldig nøye med vanmengden men det blir liten smak på dei forsjellige sortane..prøve en annen modell etterhvert.

Jeg har den modellen som man kan justere nivåene på styrken melk og kaffe. så da følger jeg enkelt og greit oppskriften på kapslene. da blir det bra, kunne aldri tenkt meg den DG som man må stoppe kaffen selv.

Får god kaffe. Nå synes jeg is kaffen fra nescafe pose er mye bedre enn den is kaffe kaplsen uansett om jeg følger oppskriften.

Back
Topp