Ang Dilla

MANGE lukter klarer jeg ikke lengre.
Blant annet sliter jeg med huslukten vår -VELDIG upraktisk! :P Når jeg kommer hjem fra jobb hender det at jeg må løpe å spy fordi jeg blir så kvalm.
Merker det mye bedre etter at jeg ble gravid at vi har hund, og at det lukter hund her hvis vi ikke støvsuger og vasker ofte nok. Så her må det støvsuges hver dag, og vaskes annenhver dag hvis jeg skal klare å være her! Hehe...

Jeg skal aldri mer spise flintstek heller. Vi grillet en del i begynnelsen av svangerskapet når jeg fortsatt var veldig kvalm, så flintstek og entrecote blir jeg kvalm bare av å snakke om!

Parfymen til samboeren! I tillegg har jeg blitt veldig var på sigarettrøyk, og blir dårlig i nærvær av andre som har røyklukt i klærne sine blant annet!

Klarer ikke i det hele tatt lukten av den nye skyllemiddlet til comfort, som fjerner lukt.. Blir kvalm når andre har det, og hjemme er det helt uakseptabelt..

Niklas 30.08.08 og Prinsessa kommer kansje 6/1 <3

Klarer ikke i det hele tatt lukten av den nye skyllemiddlet til comfort, som fjerner lukt.. Blir kvalm når andre har det, og hjemme er det helt uakseptabelt..

Niklas 30.08.08 og Prinsessa kommer kansje 6/1 <3
Jeg er ikke gravid. Men,det skyllemiddelet lukter helt grusomt :-)

Sent from my GT-I9300

Har fått helt avsmak på kaffe, og ånden av cognac.. Spesielt morgenen etter!!

Litt dilla på smoothie.:) og røde farger, alltid likt de gule og orange best før;p
Liker ikke det neste av lukter men er mindre var nå enn i starten for er litt forkjøla heldigvis:)
Følger den med hundelukt, syns hun og huset stinker mye fortere nå! Så må bade henne ofte og tømme posen på støvsugeren for hater lukten av gamle hår når en setter på den.

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Back
Topp