Ang dette trollet (laang)

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Amen,og lukket kapittel [:D][:D][:D]

Vil bare komme med et ønske..
Når, om, hvis og alt det der dette trollet blir provoserende eller at folk føler seg forlegent av det...

Ta det på PM med den personen det gjelder.
Ikke minst, i tråder til denne personen vi mener kan være et troll, bare svar på det spørsmålet som blir stilt. Uansett om det henger på greip eller ikke med det som samme personen har stilt spurt om før.
Det er IKKE viktig egentlig om det er løgn eller ikke løgn.
Det som er viktig er at vi er her inne pga spirene våre, og at vi ønsker å dele gode og dårlige erfaringer med dette. Vi er ikke her for å irritere oss over enkeltpersoner som ikke har noe bedre å gjøre med livet sitt enn å sitte her inne å finne på røverhistorier.

Denne personen ØNSKER den form for oppmerksomhet, at brukerne her inne skal "ta" han/henne for det som er galt skrevet og på jordet. Og at fokuset blir tatt bort ifra det vi bryr oss om her inne, og over på denne personen.

Jeg har vært på BV en stund, og har opplevd disse trollene i mange farger og fasonger(lol, ikke bokstavlig da), og når alt kommer til alt så er det ikke trollet som skaper den dårlige stemninga, men de som ikke klarer å holde seg for god til å kommentere og "hetse" denne personen.

Etter min erfaring, om vi ikke ønsker å ha dårlig stemning her inne, så bare overser vi det som ikke er sant med en person, og heller svarer på det som kan svares på som har med svangerskap å gjøre. Evt andre saklige ting. Alt annet er det bare å overse.

Etter metoder av Webster-Stratton, beste metoden for å fjerne uønsket adferd, er ignorering.

Så det er mitt ønske for dagen, ikke bry oss med dette trollet eller hva det skriver om som ikke er sant. Eller ikke henger på greip.

For dere som ikke vet hva et troll er så er det en person, som lager seg profil her, og kommer med røverhistorier. Ofte historier som ikke henger på greip, og som tilslutt ender opp i skriftlig "blodbad" fordi "alle" MÅ på død og liv "ta" denne personen og bevise et eller annet.

Vet at på oktober hadde de et troll, OM det er det samme som er her inne eller ikke, kan jeg ikke uttale meg om, men det er ganske sannsynlig. Og det rådet kaos der inne en GOD periode. Kaos som ikke hadde vært nødvendig om mange av brukerne der hadde latt det ligge(selv om jeg forstår frustrasjonen dems)
Det var så ille at noen vurderte å melde seg ut, samt noen(vet allfall om ei) som faktisk meldte seg ut.

Syns ikke det er så hyggelig når det blir sånn, så om vi får det til her inne, å bare "overse" så trur jeg vi skal overkomme dette trollet og håper det forsvinner av seg selv

På forhånd, takk

De på oktober kopierte dette fra oss, også kopierte jeg det tilbake...

Back
Topp