ang det monster buksene

berit78

Flørter med forumet
nå har jeg prøvd å strikke alle tre men jeg ser ikke noe forskjel på dem. alle har samme munn.

den ligger på hobbyforume skulle gjerne lagt linken her men jeg rett og slett ikke peiling hvordan man gjør.

men er ingen her som her strikket det buksene. 

hva skal du ha da sur eller smilemunn?

Om du skal smil må du ikke begynne midt på å øke til sidene...men omvendt. strikk ut til siden så til andre siden ... og så litt mindre og mindre ut til siden så man til slutt ender på midten. Da blir det smilemunn [:)]

ORIGINAL: berit78

skulle gjerne ha monster.  litt skumel.

Eh ja... vet ikke hva du har gjort eller hva du ønsker annerledes da. For du har jo ikke forklart noe i denne tråden. Trodde det var munnen du ikke fikk til som du ville... er ofte den folk klager på.

I opskriften så finnes det forkjelige oppskrifter på munnen en som smiler en som er sur og en som ser ut som et monster . men den siste ser ikke ut som en monster munn.

ORIGINAL: berit78

I opskriften så finnes det forkjelige oppskrifter på munnen en som smiler en som er sur og en som ser ut som et monster . men den siste ser ikke ut som en monster munn.

Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg. Jeg syns det bare ser lurt ut med smilemunn... så det er den jeg bruker... Har ikke sett bilde av de andre munnene engang desverre.

Back
Topp