Ang det med melk

*MIRIAM*

Elsker forumet
Når fikk dere melk i puppene?

Har ennå ikke noe hentydning til melk i puppene. Er redd jeg ikke sakl få melk i det hele tatt i dem. Er nå 27 uker på vei

Hvis det er første barnet ditt behøver du ikke ha melk før fødselen. Det hadde ikke jeg og ammingen gikk helt fint. Med dette barnet fikk jeg melk ca i uke 30, men det er mer vanlig når man har født før, så du trenger ikke bekymre deg i det hele tatt!

Melken pleier vell å komme 1-2 dager etter fødselen, det gjorde iallefall med meg.
For den melken barnet får når det er født er råmelk, en veldig gulaktig melk.

Takk skal dere ha.

jeg har ikke væske eller noe. Er helt tørt her. Vet at ikke man får råmelk før etter fødslen. Men tenkte mer på "tørr melk" Hvis man kan kalle det det. Vet det høres veldig dumt ut. Men er litt nyskjerrig uansett.

Dette er ditt 1 barn?
ORIGINAL: Frikka

Jeg har fått råmelk eller hva det heter. Sjeldent det kommer noe ut på dagtid, men våkner ofte med "sædflekk" lignende flekker i senga oppved puppene...ikke hver natt, heldigvis.. :)

Jeg har også noen væske greier i brystene, og hatt det ei stund nå. Men det er ikke før siste par ukene at de har vokst veldig i størelse.... Så bare vent, det kommer nok[:)]

jeg har fått væske allerede, noe blankt men noen ganger er det hvitt, virker som det er litt tjukt. ikke mye som kommer da, kanskje litt tidlig ute jeg eller?

Jeg fikk råmelk i uke 25. Klemte jeg på puppene kom det væske ut. Er sånn enda. Men man skal visst ikke drive å klemme på det da, så det sluttet jeg fort med [:)]
Men det renner ikke noe eller noe sånt hvis jeg ikke klemmer, så det er nok ikke noe melkespreng her enda [:D]

jeg fikk ikke melk før jeg fødte liksom... da kom det i bøtter og spann... hadde litt råmelk først men det var så lite at jeg var sikker på at jeg ikke fikk ammet!

Godt jeg ikke er alene om å tenke sånn da [:)]

ORIGINAL: miri23

Godt jeg ikke er alene om å tenke sånn da [:)]

Du er nok ikke alene om det nei.. Kommer nok til å få så mye melk etterhvert skal du se [:)]

Jeg håper jeg gjør det. Blir litt bekymret. Puppene har ikke vokst i det hele tatt. Og når jeg klemmer på dem kommer det ikke noe.

ORIGINAL: miri23

Jeg håper jeg gjør det. Blir litt bekymret. Puppene har ikke vokst i det hele tatt. Og når jeg klemmer på dem kommer det ikke noe.

De sier at du skal helst ikke klemme ut noe av brystene...Så ikke bekymr deg, melken den kommer nok etter fødselen skal du se[;)]

Jeg begynnte å lekke litt i forige uke, men det er bare på natta, og det er ikke mye som kommer.

jeg har ikke noe melk enda, men det kommer væske ut av di hele tiden...som er helt blank..

Takk skal dere ha alle sammen. Hjelper å få litt innsyn i hva andre har opplevd også. Så jeg ikke er alene om det.

Klemmer ikke mye på brystene mine. Gjør det når jeg sover. For har mareritt at ikke jeg har melk. Så våkner at jeg er helt øm i brystene. Og det er ikke mye godt. Det skal jeg love dere.

Melk er vel ikke vanlig å få før etter man har født, men jeg har hatt sånn blank væske som kommer ut fra uke 18 ca, og nå er det mye til tider... noen ganger er det litt gulaktig på en måte[:'(]

Jepp er gulaktig her også.. Noen ganger må jeg bare klemme litt for å være sikker på at det ikke er borte [&:]

Det er ikke alle som har fått melk etter fødselen enda heller...Når sønnen min ble lagt til puppen rett etter fødselen sa de at det var bra om han sugde selvom det ikke kom noe...Men det kom masse fra meg da... Men jeg merka ikke så mye til det når jeg var gravid! [:)]

Back
Topp