Ang. det å være oppblåst! :)

Liol

Forelsket i forumet
Ser det er mange i samme båt her inne!

Jeg har lurt litt på noe.. Mitt forrige svangerskap ble jeg også oppblåst, på kveldene.
men nå, dette svangerskapet, måtte jeg kjøpe gravidbukser i uke 6, fordi jeg ikke fikk igjen knappen lenger! :o Bor i de og i joggebukser. behaglig det. :)

Men, er dere bare oppblåst på kveld? Eller hele døgnet?
Livmoren er jo ikke sååå stor nå! (uke 8+2)
(legen målte min vel og merke til å være større enn gjennomsnittet og med to plommesekker tror kroppen vistnok fremdeles at begge embryoene lever, mens bare et gjør det. Dette ville også påvikre størrelsen??)

MEN uansett: er magen min virkelig blitt såå stor allerede, for den blir jo ikke mindre noengang i løpet av døgnet! Den blir derimot enda større på kveldstid, og det ser bare utroooolig dumt ut! :s

Føler meg seriøst helt teit! Kan jo ikke skjule graviditeten når jeg ikke kan gå på butikken uten å bruke den største dunjakka jeg har! (og ja, jeg fikk den NESTEN ikke igjen!!) Åååh, himmel og haaav!

Skjønner dette er et overfladisk og teit "problem" men! Vil jo ikke bli spurt rett ut heller! :S
Vil det snart gi seg, og magen ikke være oppblåst, eller er den liksom blitt sånn siden den er slik hele døgnet??

Kjekt med mage altså, ETTER det er offentlig! :)

:anyone

Jeg er oppblåst hele dagen. Så vurderer selv å kjøpe mamma-bukser snart. Føler ikke det var så tidlig forrige svangerskap. Første fikk jeg sent mage. Tror det varierer veldig. :)

jeg fikk mage sent forrige gang! så, nytt for meg også dette! ;)

Jeg er mest oppblåst på ettermiddagen og utover kvelden.
Når jeg ligger på ryggen ser magen nesten helt flat ut da.
Gøy med mage, men vanskelig å skjule graviditeten da! :-)

Har faktisk ikke mye oppblåst mage i det hele. KJenner ekstra godt etter nå. Men så fikk jeg ikke mage i uke 24 sist heller da og hadde heller absolutt INGEN tegn til svangerskap. Var i full jobb og lurte på om det i det hele var noe inni der. Ikke vonde pupper eller strekk engang, ikke trøtt :p Men så kom jeg på tidlig ul og fikk se i uke 11, da gikk det opp for meg :)

Hele dagen ja, puuuuh, men enda et hakk verre på ettemiddagen og kvelden...

Nå har jeg en del kg for mye, og en ganske stor blubbe-mage som jeg kaller det hehe, så magen kommer ikke til å synes ordentlig på meg før om leeenge.. Ser egentlig bare litt større ut, som om jeg har lagt på meg 2 kg..
MEN jeg FØLER meg kjempe oppblåst, og jeg kjenner at rett over skambeinet er det hardt og ømt. Så at det vokser der inne er det ikke tvil om ;)

Jeg og ser og føler meg så utrolig oppblåst ut allerede nå! Forrige gang kunne man ikke se det ordentlig før jeg var ca 5 mnd på vei...

Back
Topp