Ang det å stå opp me barna...

talata

Forumet er livet
Hadde en liten diskusjon me gubben i går.. Han mener på at han står opp me ungene han oxo, mens jeg mener på at jeg står opp me ungene mens han bare står opp.

Meg:
- står opp me ungene
- vasker dem og kler på dem
- lager frokost og matpakke til dem
- grer dem og ordner håret dems
- får de to eldste ut døra og på skolen
- gir bikkja mat og lufter henne (måtte bare ha me den [8D] )

Han:
- står opp samtidig som oss (noen ganger sover han 15- 30 minutter lenger)
- går i dusjen
- smører seg frokost (om jeg ikke har gjort det for han)
-sitter på dataen og leser avisene mens han spiser
- kler på seg og Thea yttertøy og kjører.

Står han opp med ungene?

hehe nei.. han står opp samtidig med barna men han gjør jo ikke noe.. han ordner emd seg selv han..

Njet! For en latmakk[8D] En heldig latmakk!

Nei, da står han IKKE opp med ungene...

Og her er vel poenget at skal HAN stå opp me de og gjøre det du gjør, så skal DU få gjøre ditt på morgonen eller sove lenger eller noe? [:)]

HAHAHAHAHAHA[:)][:D][8D]

MANNFOLK! [8D]

ORIGINAL: prøverpånytt

hehe nei.. han står opp samtidig med barna men han gjør jo ikke noe.. han ordner emd seg selv han..

Godt det ikke bare er her i huset.....

ORIGINAL: Zera

Og her er vel poenget at skal HAN stå opp me de og gjøre det du gjør, så skal DU få gjøre ditt på morgonen eller sove lenger eller noe? [:)]

haha nei i grunn ikke (han pleier å la meg få 1 dag i helgen hvor jeg sover leeeeenge altså)

Det var bare at jeg sa under en samtale i går at jeg sto opp me ungene, å da mente han på at han sto jo opp me dem hver dag han oxo... [>:]

ORIGINAL: Fragle1

Men nå ska det sies at i løpet av di 5 åra vi har vært sammen, så er det kun de siste 6 mnd han har vært sånn, ellers har vi pleid å dele på ungene om mårran.

ORIGINAL: lone2

HAHAHAHAHAHA[:)][:D][8D]

MANNFOLK! [8D]

og yes, enig!!!
Her mener jeg vi kan stå opp en dag hver i helgene så den andre får sove lengere, men han sier at det er feigt for han står opp 7, mens jeg står opp halv 8 med Ada, hun våkner som regel da... Jeg har helg hver dag jeg sier han!!!! DUST[:'(]
Også hvis jeg står opp en dag i helga så kommer han opp 5 min etterpå for han ikke får sove, da mener han han har stått opp samtidig med oss og at det ikke teller!!! MAKAN! for en dust! Men jeg står på mitt, så det så!!![:D][:D]

ORIGINAL: Fragle1

oh lord[8|].. signerer denne jeg[:D]

ORIGINAL: talata

ORIGINAL: Zera

haha nei i grunn ikke (han pleier å la meg få 1 dag i helgen hvor jeg sover leeeeenge altså)

Det var bare at jeg sa under en samtale i går at jeg sto opp me ungene, å da mente han på at han sto jo opp me dem hver dag han oxo... [>:]

hehehe... Mannfolk [;)]

han står ikke opp med de nei, sa skulle jo han gjort alt det du gjør med ungene så du fikk sove lenger eller noe.

ORIGINAL: Rugebolla

han står opp med seg selv,han [:D]

Og tilfeldigvis er ungene oppe på samme tid[8D]

Han gjør det samme som meg, og jeg står ikke opp med guttungen. Det er det mannen som gjør. Bortsett fra at her er det mannen som også kler på guttungen og leverer han.

Så, nei, han står ikke opp med ungene.

ORIGINAL: Masallah xxl

Godt det ikke bare er her i huset.....

ORIGINAL: ^Milla^

ORIGINAL: Rugebolla

han står opp med seg selv,han [:D]

Og tilfeldigvis er ungene oppe på samme tid[8D]

ORIGINAL: prøverpånytt

Hehe nei. Tror mannfolk er veldig flinke til å innbille seg at de gjør ting de ikke gjør. Som samboeren min. Han innbiller seg at han pleier å skylle melkekartonger når de er tomme og sette dem til tørking, eller tømme ut siste brusskvett og legge flaska i panteposen. Men det han PLEIER å gjøre er at han setter det i fra seg på kjøkkenbenken og der blir det stående til jeg tar det, det hender en og annen sjelden gang at han skyller osv.

Back
Topp