Ang det å skjule drikking

Kh89

Elsker forumet
Samboeren min fyller 30 år på lørdag, og skal ha et ganske stort kalas(60-70 stk sånn ca). Hvordan skal jeg klare å skjule graviditeten? Det å gå på antibiotika, skal kjøre hjem å sånne ting funker kanskje hvis man er gjest, men jeg tror det er mange som kommer til å få mistanker om jeg sier noe sånt. Er det ikke noen som har noen tips og triks å dele? :)

Fyll solbærsaft på en  tom rødvinsflske med skrukork ;)   Spørs hvordan du er til vanlig da, men jeg drikker hvertfall aldri noe annet enn vinen min, så ingen fare at folk skal ha meg til å drikke alt mulig annet!   ( Faren er vel om noen vil smake på din vin da :p)

Fyll solbærsaft på en  tom rødvinsflske med skrukork ;)   Spørs hvordan du er til vanlig da, men jeg drikker hvertfall aldri noe annet enn vinen min, så ingen fare at folk skal ha meg til å drikke alt mulig annet!   ( Faren er vel om noen vil smake på din vin da :p)

Det der er alltid et problem.. Jeg var på et arrangement med jobben, og da fikk jeg et glass vin, da tok jeg en stor slurk, gikk på do og spyttet det i vasken.. ellers gikk jeg med vinglasset i hånden, tok det med meg på do og rundt om kring og helte litt og litt ut. Jeg sa jeg ble dårlig av øl, selv om de har sett meg drikke øl før..

Du kan også "lage hvitvin" av eple/pæresaft ;)

jeg har en alkoholfri flaske liggende i tilfelle, som jeg bare kan helle over på en annen vinflaske ;) ellers er jeg heldig denne gangen, med att jeg er opptatt noen helger fremover, så kan ikke dra på fest med det første ;)

Vinen skal i karaffel på bordene, til maten. Jeg får prøve meg på at jeg liker best vann til maten, da. Etterpå blir det nok litt mingling å folk flytter seg fra middagsplassen sin å sånn, så da er det jo ingen som følger med på hva jeg drikker. Dessuten er jeg jo vert å har derfor en god unnskyldning for å gå ofte inn på kjøkkenet ;)

For noen år siden var jeg på fest, vi var bare en 9-10 stk. En venninne av meg var tidlig gravid. Hun satt med en flaske med alkoholfri vin. Ingen la merke til det:) 

hehe, jeg er invitert på fest i helgen.. Bestemte meg for å ikke gå, for tror ikke jeg hadde blitt så god skuespiller:/

Back
Topp